Elkezdte a kommunális járművek meghódítását új elektromos kerékagymotorjának sorozatgyártásával a Schaeffler.
A kerékagyba integrált hajtással fordulékonyabb, halkabb és egyszerűbb szerkezetű, így gyorsabban konstruálható járművek születhetnek. Nem várattak magukra sokáig a legelső ügyfelek, a Jungo máris a Schaeffler elektromos kerékagymotorja köré tervezte legújabb kommunális haszonjárművét. Ezek ideális állatorvosi lovak a villamosításhoz, ugyanis a legkülönfélébb feladataik ellenére stabilan tervezhető napi rutint kell teljesíteniük. Így kevésbé, illetve egyáltalán nem érinti őket a „hatótávpara”, ráadásul könnyen beosztható az akkumulátoraik töltése. Az is fontos szempont, hogy a hosszú élettartamra tervezett kerékagymotorok kis karbantartásigényükkel is hozzájárulnak a hatékonyabb munkavégzéshez. Annyira kompakt a Schaeffler rendszere, hogy egy 14 colos keréktárcsán belül elfér. Az egy vagy két villanymotort vezérlő inverter tetszőlegesen elhelyezhető a járművön belül. A 48–400 volt feszültségű kerékagymotorok tartós teljesítménye 7 és 26 kilowatt között választható, csúcsteljesítményük eléri a 60 kilowattot.