Ez az 1962-ben gyártott Volkswagen T1 is úgy gördült le a gyártósorról, mint a többi, majd az évtizedek során tisztes munkában elrozsdásodott. Ám bontó helyett a versenypályára került. Hogyan? Fred Bernhard neves svájci karosszériaépítő meglátta a szakmai kihívást a Bulliban, és munkához fogott. A hat év alatt újjászületett, karbonszálas alkatrészeket is szép számban tartalmazó Transporterbe beépítette a Porsche 993 Bi-Turbo léghűtésű, hathengeres motorját, kormányművét és fékrendszerét, valamint a Porsche 996 GT3 hatfokozatú sebességváltóját, majd mindezt megfejelte BBS versenykeréktárcsákkal és 285/30 R 18 méretű gumiabroncsokkal. Az eredmény: 530 lóerő teljesítmény, 757 newtonméter legnagyobb nyomaték, 230 kilométer/óra legnagyobb sebesség és 1500 kilogramm saját tömeg.
A látványos külső mellett a jármű teljes hajtáslánca megújult, új funkciójának megfelelő motor, kormányművet, fékrendszert és sebességváltót kapott