Nincs mit tenni, a villamosítás terén eddig háttérbe szoruló pickupok sem kerülhetik el sorsukat.
Már jövőre bemutatkozhat kontinensünkön az Isuzu D-Max teljesen elektromos változata, ami egyben a dízelmotorjairól is nevezetes japán gyártó egyik első elektromos járművének tekinthető. A valóban állandó összkerékhajtási rendszert két e-tengellyel érték el. Megmaradt a D-Max robusztus alváza, így a jövőbeli felhasználóknak sem kell lemondani a méltán népszerű japán platós praktikumáról. Olyannyira nem, hogy az egytonnás terhelhetőség mellett megőrizte olajmotoros testvérei vontatási képességét is, így könnyedén elbánik egy 3,5 tonnás pótkocsival is. Ebben az elöl 40, hátul 90 kilowattos villanymotorok együttműködve sem kevesebb, azaz 130 kilowattos rendszerteljesítménye, valamint 325 newtonméteres forgatónyomatéka segíti az Isuzu jelenleg még prototípus-stádiumban leledző platósát. A végsebességet szerényen 130 kilométer/óra felettinek kommunikálták, de ennyivel vagy még ennél is gyorsabban úgysem bölcs közlekedni egy villanyautóval. Még akkor sem, ha történetesen egészen tisztességes, 66,9 kilowattóra kapacitású akkumulátorcsomag táplálja.

Knorr-Bremse EconX: Szeretnéd tudni a megfiatalodás titkát?
Már-már a bölcsek köve ez! Ha a felhasználók nem is, de járműveik megfiatalodhatnak a felújított, gyárival megegyező minőségű EconX komponensekkel. A sokat futott és megviselt haszongépjármű-alkatrészeket a Knorr-Bremse szó szerint újjávarázsolja.

Megérkezett Magyarországra a Farizon márka: Farizon a horizonton
Miről beszélünk, amikor azt mondjuk, hogy Farizon? Egy olyan haszongépjármű-márkáról van szó, ami az elejétől kezdve kizárólag az elektromos meghajtásra összpontosít.

Szemben a jogszabályok által generált kihívásokkal
Tökéletesen rávilágított a Toyota magyarországi importőrének évindító sajtótájékoztatója arra, milyen helyzetben vagyunk. Ha a világ legnagyobb autógyártója is az értékesítések visszafogásában látja a megoldást, akkor tényleg jó irányba haladunk?

Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?
Csodás hangú csúcsdízel helyett konnektorhoz láncolt villany-teherautó?! Úgy vélem, itt az ideje, hogy kicsit körbejárjuk, mit jelent az elektromos átállás, és milyen műszaki megoldásokat kínál erre a svéd prémiummárka.

Bluebus 6m IT3 teszt: Francia cukiság a spanyol fővárosban
Színe és neve is kék, lelke pedig tiszta fehér, mert minden porcikájából sugározza, hogy személyszállításra született. Sajnos a francia trikolórt teljessé teszi a messziről jól láthatóan lengetett vörös zászlóval. Ilyen a francia életérzés piciben?

Használt Renault Trucks haszongépjárművek: Egy kamion két élete
Tudtátok, hogy a Renault Trucks használtgépjármű-értékesítési elvei példaértékűek? A felelős nyersanyag-gazdálkodás jegyében mindent megtesznek, hogy teherautóik minél tovább használatban maradjanak – most pedig egy akcióval is támogatják ezt!