Hirdetés:

Kiskutya is lehetne, ha eléggé szentimentálisak lennénk, azonban hazánk vezető haszonjárműves magazinjaként nem engedjük meg magunknak ezt a luxust.

Ez a tekintélyes érték a Fliegl új, mozgópadlós SDS 390 Xtra Long félpótkocsijának raktérfogatát jelzi köbméterben. Ez átlagos társainál 12 százalékkal, vagyis 9 köbméterrel nagyobb teret enged a legfeljebb 27 ezer kilogrammos rakomány számára. Hogy ez a kis plusz nem tűnik annyira soknak? Pedig hetente akár egy teljes fuvar is megtakarítható a több mint 15 méter hosszú, 7500 kilogramm saját tömegű pótkocsival! Ez pedig nemcsak a költségekre, hanem környezetünkre is jótékonyan hat. A padló vastagsága alapesetben hat vagy nyolc milliméteres. Azonban az olyan, kiemelkedő terhelést okozó rakományok számára, mint a fémhulladék, kérhető tíz milliméteres kivitelben is. A mögöttünk araszolók számára az sem elhanyagolható szempont, hogy a teljesen folyadékzáró hegesztéseknek köszönhetően az a rakomány sem csurog ki a Fliegl pótkocsi rakteréből, ami amúgy gátlástalanul megtenné.

Fuvarozói Roadshow: Merre tart a szállítási iparág?
Háttér

Fuvarozói Roadshow: Merre tart a szállítási iparág?

Székesfehérváron rendezte szokásos őszi konferenciáját az iData magyar flottakövetési és útdíjfizetési szolgáltató. A tartalmas előadásokból számos égető kérdésre kaptuk választ – vagy legalábbis magyarázatot.