Kiskutya is lehetne, ha eléggé szentimentálisak lennénk, azonban hazánk vezető haszonjárműves magazinjaként nem engedjük meg magunknak ezt a luxust.
Ez a tekintélyes érték a Fliegl új, mozgópadlós SDS 390 Xtra Long félpótkocsijának raktérfogatát jelzi köbméterben. Ez átlagos társainál 12 százalékkal, vagyis 9 köbméterrel nagyobb teret enged a legfeljebb 27 ezer kilogrammos rakomány számára. Hogy ez a kis plusz nem tűnik annyira soknak? Pedig hetente akár egy teljes fuvar is megtakarítható a több mint 15 méter hosszú, 7500 kilogramm saját tömegű pótkocsival! Ez pedig nemcsak a költségekre, hanem környezetünkre is jótékonyan hat. A padló vastagsága alapesetben hat vagy nyolc milliméteres. Azonban az olyan, kiemelkedő terhelést okozó rakományok számára, mint a fémhulladék, kérhető tíz milliméteres kivitelben is. A mögöttünk araszolók számára az sem elhanyagolható szempont, hogy a teljesen folyadékzáró hegesztéseknek köszönhetően az a rakomány sem csurog ki a Fliegl pótkocsi rakteréből, ami amúgy gátlástalanul megtenné.

Knorr-Bremse EconX: Szeretnéd tudni a megfiatalodás titkát?
Már-már a bölcsek köve ez! Ha a felhasználók nem is, de járműveik megfiatalodhatnak a felújított, gyárival megegyező minőségű EconX komponensekkel. A sokat futott és megviselt haszongépjármű-alkatrészeket a Knorr-Bremse szó szerint újjávarázsolja.

Megérkezett Magyarországra a Farizon márka: Farizon a horizonton
Miről beszélünk, amikor azt mondjuk, hogy Farizon? Egy olyan haszongépjármű-márkáról van szó, ami az elejétől kezdve kizárólag az elektromos meghajtásra összpontosít.

Szemben a jogszabályok által generált kihívásokkal
Tökéletesen rávilágított a Toyota magyarországi importőrének évindító sajtótájékoztatója arra, milyen helyzetben vagyunk. Ha a világ legnagyobb autógyártója is az értékesítések visszafogásában látja a megoldást, akkor tényleg jó irányba haladunk?

Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?
Csodás hangú csúcsdízel helyett konnektorhoz láncolt villany-teherautó?! Úgy vélem, itt az ideje, hogy kicsit körbejárjuk, mit jelent az elektromos átállás, és milyen műszaki megoldásokat kínál erre a svéd prémiummárka.

Bluebus 6m IT3 teszt: Francia cukiság a spanyol fővárosban
Színe és neve is kék, lelke pedig tiszta fehér, mert minden porcikájából sugározza, hogy személyszállításra született. Sajnos a francia trikolórt teljessé teszi a messziről jól láthatóan lengetett vörös zászlóval. Ilyen a francia életérzés piciben?

Használt Renault Trucks haszongépjárművek: Egy kamion két élete
Tudtátok, hogy a Renault Trucks használtgépjármű-értékesítési elvei példaértékűek? A felelős nyersanyag-gazdálkodás jegyében mindent megtesznek, hogy teherautóik minél tovább használatban maradjanak – most pedig egy akcióval is támogatják ezt!