Hirdetés:

Kiskutya is lehetne, ha eléggé szentimentálisak lennénk, azonban hazánk vezető haszonjárműves magazinjaként nem engedjük meg magunknak ezt a luxust.

Ez a tekintélyes érték a Fliegl új, mozgópadlós SDS 390 Xtra Long félpótkocsijának raktérfogatát jelzi köbméterben. Ez átlagos társainál 12 százalékkal, vagyis 9 köbméterrel nagyobb teret enged a legfeljebb 27 ezer kilogrammos rakomány számára. Hogy ez a kis plusz nem tűnik annyira soknak? Pedig hetente akár egy teljes fuvar is megtakarítható a több mint 15 méter hosszú, 7500 kilogramm saját tömegű pótkocsival! Ez pedig nemcsak a költségekre, hanem környezetünkre is jótékonyan hat. A padló vastagsága alapesetben hat vagy nyolc milliméteres. Azonban az olyan, kiemelkedő terhelést okozó rakományok számára, mint a fémhulladék, kérhető tíz milliméteres kivitelben is. A mögöttünk araszolók számára az sem elhanyagolható szempont, hogy a teljesen folyadékzáró hegesztéseknek köszönhetően az a rakomány sem csurog ki a Fliegl pótkocsi rakteréből, ami amúgy gátlástalanul megtenné.

Tremonia City 75 Electric teszt: Méltán nyert
Teszt

Tremonia City 75 Electric teszt: Méltán nyert

Mondhatnánk, hogy könnyű dolga volt, hiszen remek alapokra építkezett, ám a gyártói háttér hirtelen eltűnt. Ezt szerencsére nem kihívásként, hanem lehetőségként élte meg a dortmundi csapat, így a már egyszer bizonyított dízelmotoros minibuszból kiváló villanymotorost faragtak. Tesztünkből megismerheted a Minibus of the Year 2025 díj győztesét, a Tremonia City 75 Electric minibuszt. A Tremonia City […]

Könnyen tréleren végzi az autó
Háttér

Könnyen tréleren végzi az autó

Nehezen indult kollégánk napja egy fagyos éjszakát követően. Egy autópálya-lehajtónál lévő úthiba elbánt a tesztautó gumiabroncsával és – mint később kiderült – keréktárcsájával.