Együttműködési megállapodást kötött a General Motors és az Autocar. Ennek értelmében a GM szállítja majd az Autocar nehézkategóriás haszonjárműveihez a Hydrotec üzemanyagcellákat.
A hidrogént tankoló legelső Autocar teherautókat 2026-ra ígérik. Első körben a betonkeverőket, billencseket, egykaros horgos konténerszállítókat látják el üzemanyagcellával, majd a hulladékszállítókat, valamint a konténerterminálokban szorgoskodó nyerges vontatókat. Egy Hydrotec üzemanyagcella 77 kilowattos teljesítményre képes. Azonban a jármű energiaigényének megfelelően, több egység is összekapcsolható.
A GM a középkategóriás Chevrolet Silverado 5500 MD teherautójának alvázára már telepített is egy 800 volt feszültséget előállító, 300 kilowattos üzemanyagcellát. Ezzel a 8845 kilogramm össztömegű haszonjármű hatótávolsága megközelíti az ötszáz kilométert. Nem állt meg „csupán” a hidrogénüzemű, tüzelőanyag-cellás teherautó fejlesztésénél a General Motors. Hiszen csökkenteni szeretné az építkezések környezeti lábnyomát is. Azt is vizsgálják, hogy a GM üzemanyagcellái hogyan biztosíthatják az építkezések energiaellátását, valamint táplálhatnak akár 350 kilowattos gyorstöltőket is.

MAN Lion's Coach 14 E prototípus menetpróba: Hatvanszoros hatótávszorongás?
Gyorsan lelövöm a poént, nem, nincs szükség a negatív hullámokra! A dízelmotorosokkal közel azonos, több száz kilométeres napi hatótávot ígér az MAN Lion’s Coach 14 E!

Knorr-Bremse iTEBS X fékvezérlő: Felfedjük a titkait
Ismét Kecskemétről jelentkezünk. Korábbi videónkban a Bács-Kiskun vármegyei gyár történetét és termékeit mutattuk be nektek, most pedig egy igazi csemegét hoztunk el!

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.