Las Vegasban mutatta be legújabb fejlesztésű, következő generációs eDrive elektromos hajtását a Magna. Természetesen szó sincs szerencsejátékról!
Új mércét állít a hatékonyság, a teljesítmény-tömeg arány, valamint a méretéhez és tömegéhez viszonyított legnagyobb forgatónyomaték tekintetében a 800 voltos eDrive. A csupán 75 kilogrammos elektromos hajtás húsz százalékkal alacsonyabb az elődjénél. Ráadásul valós körülmények között tesztelve is akár 93 százalékos hatékonyságot mutat. Azonban valóban különlegessé az teszi, hogy igény esetén a hajtott tengelyhez képest 90 fokkal elforgatva is beépíthető. Ez lehetővé teszi a konstruktőrök számára, hogy járműveikben olyan helyekre integrálhassák a Magna eDrive elektromos hajtást, ahol erre korábban nem volt lehetőség. A teherautók és autóbuszok mellett pótkocsikban is otthon érzi magát a 250 kilowattos csúcsteljesítményű, 5000 newtonméteres csúcsnyomatékra képes eDrive.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.

Megérkezett hazánkba a Maxus: Pickupot a népnek
Újabb távol-keleti márka debütál Magyarországon, ezúttal a négy nagy tradicionális kínai autógyártó közül a legnagyobb, a SAIC hozza el a Maxus haszonjárműveit.

A földre szállt hold mostantól az elektromos autók otthona
Rögtön azzal kezdem, hogy eloszlatom a képzavart, amit a címmel generáltam. MOONCITY névvel hozott létre élményközpontot Budaörsön a Porsche Hungaria. Az egykori Agip-székház helyén immár elektromos autók és töltési megoldások tesztközpontja található.

Scania Winter menetpróba: Náluk még futja hóra is
Valóban gazdag ország ez a Norvégia, ott nem spórolják ki a télből a vastag mínuszokat, a hóesést és a simára fagyott utakat.

Daimler Buses eMobility Days: Villanybuszt mindenkinek!
Már háromszáznál is kevesebbet kell csak aludni, hogy bemutassák a Mercedes-Benz Intouro elektromos változatát! Az előzetes kapcsán mögé nézünk egy picit, hogy milyen lehetőségeket és kihívásokat hordoz a normálpadlós helyközi villanybusz.

Scania 40 R B6x2*4NB teszt: Mit tud a gyakorlatban a villanyos V8?
Simán fölmegy ez is a hegyre? Rángat vagy sem? Tényleg csendes? Nagyon más belül a dízelmotoroshoz képest? A gyakorlati oldalról ilyen kérdések foglalkoztathatnak egy elektromos teherautó vezetése kapcsán. Nézzük meg, milyen válaszokat ad erre a Scania!