Hirdetés:

Digitálisan „okos” műszerfallal fokozza a járműveiben rejlő lehetőségek mélyebb kiaknázását a Scania. Egyúttal kellemes atmoszférát teremt és jelentősen megkönnyíti a járművezetők munkáját, ezáltal csökkenti a rájuk nehezedő stressz hatásait.

A Scania Smart Dash mindig két folyadékkristályos kijelzővel operál. A kormánykerék küllőin át megcsodálható, az egykori kerek műszerek helyén pöffeszkedő panellel, valamint a középkonzoli érintőképernyővel. Utóbbi két méretben, 10,1 vagy 12,9 colos képátlóval elérhető. A járművezető a mutatóujjával az érintőképernyőn vagy fizikai nyomógombokkal, valamint hangjával utasíthatja járművét az általa kívánt cselekedetre. A Scania mérnökei igyekeztek elkerülni azt a mások által gyakran elkövetett hibát, hogy fontos funkciók a menürendszer mélységes bugyraiban rejtőzködve várjanak megtalálásukra. Ezért a leggyakrabban használtak azonnal elérhetők. Hiszen a Scania jól tudja, hogy az intelligens haszonjárművek produktívabbak és biztonságosabbak, mint „buta” felmenőik.

Svéd torna
Hírek

Svéd torna

További tengelyelrendezéssel, hajtásképlettel, fülkékkel, továbbá egy sor mellékhajtóművel bővíti teljesen elektromos teherautóinak választékát a Scania.

Gázos griffek
Hírek

Gázos griffek

Minden korábbinál jobban óvja környezetét a Scania új biogázmotorja. Hiszen a cseppfolyósított (LNG) vagy sűrített biogázra (CNG) való átállás radikálisan csökkenti a környezeti lábnyomot.

Hollandiában már feszültség van
Hírek

Hollandiában már feszültség van

Megnyitotta első töltőpontját a Daimler Truck, a Traton és a Volvo-csoport közös leányvállalata. A Milence a stratégiai szempontból különösen fontos hollandiai Venlo mellett indította el szolgáltatását.

Nem fogyott, gyarapodott!
Háttér

Nem fogyott, gyarapodott!

Míg 2022-ben a legtöbb szegmens zsugorodott, tavaly mindegyik méret- és jármű-kategória gyarapodott, ami összességében 16 százalékos növekedést eredményezett! Ez igen szép eredmény úgy, hogy a 2023-as évet kemény infláció, egyre fokozódó nemzetközi helyzet és az ebből fakadó gazdasági bizonytalanság jellemezte.

Európai buszgyárak bezárása: Ködbe vesznek?
Háttér

Európai buszgyárak bezárása: Ködbe vesznek?

Finoman szólva is próbára tette a buszos szakmát az elmúlt néhány év. Idén két történelmi gyártó is bejelentette, hogy lehúzza a redőnyt lengyelországi gyárában, és ezzel a komplett buszok európai gyártásának véget vet. Mi vezetett ide, s mi jön ezután?