Hirdetés:

Immár 57 éve piacvezetők a ködös Albionban a Ford kishaszonjárművei. Legutóbb mégis egy jelentős próbatételt jelentettek be.

Három esztendőn keresztül tesztelik majd a Brit-szigeteken az üzemanyagcellás technikát egy kisebb, nyolc járműből álló E-Transit flottával. Elsősorban arra kíváncsiak, hogy a legkeményebben használt Ford Transit kishaszonjárművek hogyan teljesítenek majd a hétköznapokban. Azt tesztelik majd, hogy milyen előnyöket nyújt ez a hajtás a teljes terheléssel, nagy távolságokat megtéve, az energiatartalékokat hűtőaggregátokkal szipolyozva és korlátozott töltési lehetőségek mellett használt tisztán elektromos járművekhez képest.

Mindeközben a Ford Transit és E-Transit kishaszonjárművek új digitális Ford Pro szolgáltatásokkal gazdagodva és a korábbiaknál hatékonyabban várják 2024 nyarát. Az 5G kommunikációs technológia és a 12 col képátlójú érintőképernyő ugyanúgy utat talál magának a Transit fedélzetére, mint az elsőkerék-meghajtású modellek esetén egy új nyolcfokozatú automatikus sebességváltó. Igény esetén 1850 kilogrammról két tonnára növelt terhelhetőségű első tengely is elérhető. Ebből az újdonságból többek között a lószállító, lakóautó és mélyágyas felépítményekkel felvértezett Transit kishaszonjárművek profitálhatnak majd.

Ford Transit Courier menetpróba: Ellenvélemény
Teszt

Ford Transit Courier menetpróba: Ellenvélemény

Szerencsére már régen vége azoknak az időknek, amikor ez „csak” egy haszonjármű jeligével félresöpörhettük a legalapvetőbb kényelmi extrák hiányát felhozó megjegyzéseket. Középső testvére után a legkisebb Transit is csatlakozott a valóban modern korhoz.

Háromtengelyes ragadozó
Hírek

Háromtengelyes ragadozó

Ha létezik olyan dinoszaurusz, amelyről téves kép él az emberek fejében, akkor az a Velociraptor. Tökéletes bizonyíték erre, hogy a Ford és a Hennessey mérnökei is a valóságban egyébként kistestű hüllőt hívták segítségül, amikor a harmadik generációs F-150 Raptor legerősebb változatának nevet kerestek.

Nem fogyott, gyarapodott!
Háttér

Nem fogyott, gyarapodott!

Míg 2022-ben a legtöbb szegmens zsugorodott, tavaly mindegyik méret- és jármű-kategória gyarapodott, ami összességében 16 százalékos növekedést eredményezett! Ez igen szép eredmény úgy, hogy a 2023-as évet kemény infláció, egyre fokozódó nemzetközi helyzet és az ebből fakadó gazdasági bizonytalanság jellemezte.

Ford Transit Custom: Stabilan suhanó
Teszt

Ford Transit Custom: Stabilan suhanó

Kényelmesebb fülkével, már-már sportos kormányzással, valamint minden eddiginél szélesebb kínálattal igyekszik a típus piaci pozíciójához méltó utódlásról gondoskodni a Ford. Az első személyes tapasztalatok néhány gyermekbetegségtől eltekintve biztatók.