Immár 57 éve piacvezetők a ködös Albionban a Ford kishaszonjárművei. Legutóbb mégis egy jelentős próbatételt jelentettek be.
Három esztendőn keresztül tesztelik majd a Brit-szigeteken az üzemanyagcellás technikát egy kisebb, nyolc járműből álló E-Transit flottával. Elsősorban arra kíváncsiak, hogy a legkeményebben használt Ford Transit kishaszonjárművek hogyan teljesítenek majd a hétköznapokban. Azt tesztelik majd, hogy milyen előnyöket nyújt ez a hajtás a teljes terheléssel, nagy távolságokat megtéve, az energiatartalékokat hűtőaggregátokkal szipolyozva és korlátozott töltési lehetőségek mellett használt tisztán elektromos járművekhez képest.
Mindeközben a Ford Transit és E-Transit kishaszonjárművek új digitális Ford Pro szolgáltatásokkal gazdagodva és a korábbiaknál hatékonyabban várják 2024 nyarát. Az 5G kommunikációs technológia és a 12 col képátlójú érintőképernyő ugyanúgy utat talál magának a Transit fedélzetére, mint az elsőkerék-meghajtású modellek esetén egy új nyolcfokozatú automatikus sebességváltó. Igény esetén 1850 kilogrammról két tonnára növelt terhelhetőségű első tengely is elérhető. Ebből az újdonságból többek között a lószállító, lakóautó és mélyágyas felépítményekkel felvértezett Transit kishaszonjárművek profitálhatnak majd.
2018 Ford Transit Courier 1.5 TDCi Trend: Pénztárcabarát kifutófiú
Újra Győrben jártam, hogy az MHC Mobility használtautó-telephelyéről elcsenjek, majd próbára tegyek egy hatesztendős Ford Transit Courier kishaszonjárművet. Ki mit gondol, jól vizsgázott vagy megbukott a germán nebuló?
Ford Transit Courier menetpróba: Ellenvélemény
Szerencsére már régen vége azoknak az időknek, amikor ez „csak” egy haszonjármű jeligével félresöpörhettük a legalapvetőbb kényelmi extrák hiányát felhozó megjegyzéseket. Középső testvére után a legkisebb Transit is csatlakozott a valóban modern korhoz.
Háromtengelyes ragadozó
Ha létezik olyan dinoszaurusz, amelyről téves kép él az emberek fejében, akkor az a Velociraptor. Tökéletes bizonyíték erre, hogy a Ford és a Hennessey mérnökei is a valóságban egyébként kistestű hüllőt hívták segítségül, amikor a harmadik generációs F-150 Raptor legerősebb változatának nevet kerestek.
2019 Ford Transit Connect 220 1.5 TDCi L1 Trend: Bátorságpróba, gyáváknak
Elmondjuk, mekkora merészség szükséges egy ötesztendős, közel százötvenezer kilométert futott Ford Transit Connect kishaszonjármű vásárlásához? Semennyi! Tegyük félre előítéleteinket, hiszen idehaza is rálelhetünk az igazira!
Nem fogyott, gyarapodott!
Míg 2022-ben a legtöbb szegmens zsugorodott, tavaly mindegyik méret- és jármű-kategória gyarapodott, ami összességében 16 százalékos növekedést eredményezett! Ez igen szép eredmény úgy, hogy a 2023-as évet kemény infláció, egyre fokozódó nemzetközi helyzet és az ebből fakadó gazdasági bizonytalanság jellemezte.
Ford Transit Custom: Stabilan suhanó
Kényelmesebb fülkével, már-már sportos kormányzással, valamint minden eddiginél szélesebb kínálattal igyekszik a típus piaci pozíciójához méltó utódlásról gondoskodni a Ford. Az első személyes tapasztalatok néhány gyermekbetegségtől eltekintve biztatók.