Hirdetés:

Bemutatkozott a Laufenn új pótkocsiabroncsa, amelyet főként regionális fuvarozásra terveztek. Az LF95 nagy futásteljesítményével és kiváló tüzelőanyag-hatékonyságával gazdaságos választást jelent, miközben a tapadás terén sem vall szégyent.

Olyannyira prémiummárkává fejlődött a jelentős magyarországi gyártóbázissal rendelkező Hankook, hogy nyolc éve már saját másodvonalas termékeket is kínál a Laufenn márkanév alatt. A Laufenn teherabroncsok legújabb típusa a pótkocsikra szerelhető és elsősorban regionális fuvarozásra való LF95, amely természetesen a Hankook gazdag tapasztalatain alapulva a legszigorúbb minőségi előírásoknak is megfelel.

Az európai piacra 385/65 R 22,5 méretben készülő abroncsot széles futófelület és mély mintaárkok jellemzik, amelyek a legkülönfélébb útviszonyok között is jó vízelvezetést, ezáltal kiváló tapadást biztosítanak. Míg a gumiabroncs széles, masszív peremei a tapadás és a stabilitás javítása mellett segítenek megelőzni a futófelület egyenetlen kopását, hozzájárulva a nagy futásteljesítmény eléréséhez. A futófelület barázdáinál alkalmazott Stone Ejection, magyarul kőkivető kialakítás pedig megakadályozza, hogy kövek, illetve egyéb éles tárgyak szoruljanak a mintázati blokkok közé. Ez a defektek kockázatának csökkentése mellett az abroncs élettartamára is kedvezően hat. Végül, de nem utolsósorban az abroncs kis gördülési ellenállása elősegíti a tüzelőanyag-hatékony üzemelést.

Az LF95 oldalán az M+S mellett a 3PMSF, azaz a három hegycsúcs és hópihe jelölés is megtalálható, amely azt mutatja, hogy téli gumiabroncsnak is megfelel, tehát egész évben használható. Ráadásul a futófelület újravágható, ami még tovább hosszabbítja a gumi üzemi élettartamát. A Laufenn a június végén az angliai Road Transport Expo kiállításon bemutatott LF95 pótkocsiabroncsával elsősorban a kis és közepes méretű flották üzemeltetőit célozza meg, akik a gazdaságosság mellett a márka mögött álló prémiumgyártó biztosította kiváló használati értékeket is fontosnak tartják.

Isuzu D-Max Arctic Trucks AT37: Nagylábú gleccserjáró
Pihenőidő

Isuzu D-Max Arctic Trucks AT37: Nagylábú gleccserjáró

Ahogy a jeti amerikai rokona, úgy az Isuzu eddigi legnagyobb pickupja is nagy lábon él. Szó szerint, hiszen közel méteres átmérőjű abroncsaival akkor sem jön zavarba, ha a legközelebbi, gőzölgő vulkánhoz egy alattomos gleccseren keresztül vezet az „út”.

Hermész kegyeltjei
Motorsport

Hermész kegyeltjei

Immár kilencedik alkalommal a száguldó masztodonok legfőbb támogatója, egyúttal gumiabroncs-beszállítója a Goodyear.

Téli tűzkő
Hírek

Téli tűzkő

Egész évben optimális tapadást biztosítanak az enyhe téli időjárásra optimalizált Firestone Roadhawk Winter Steer kormányzott, valamint hajtott tengelyekre szánt Roadhawk Winter Drive gumiabroncsok.

Új Continental takarékos abroncsok: Nem felületes újdonságok
Bemutató

Új Continental takarékos abroncsok: Nem felületes újdonságok

Egyszerre igyekszik megfelelni a jó tapadás és a kis gördülési ellenállás szemben álló szempontjainak a Continental „ötödik” generációs takarékos abroncsa. Érdemes a regionális és távolsági fuvarozásra egyaránt ajánlott újdonság ígéreteinek mélyére ásni.

Citroën Traction Avant 11 Commerciale: Előre fogott lovak
Történelem

Citroën Traction Avant 11 Commerciale: Előre fogott lovak

Kilencven esztendővel ezelőtt, 1934-ben prezentálta Traction Avant modelljét a Citroën. Az előremutató önhordó szerkezetű, elsőkerék-hajtású konstrukció mai napig meghatározza a korszerű személyautókat, valamint kishaszonjárműveket.

Hosszú távú megoldás
Hírek

Hosszú távú megoldás

Új gumiabronccsal jelentkezett a Bridgestone. A hosszú távú fuvarfeladatokhoz fejlesztett Ecopia Enliten termékcsalád A osztályú gördülési ellenállást biztosít.