Bemutatkozott a Laufenn új pótkocsiabroncsa, amelyet főként regionális fuvarozásra terveztek. Az LF95 nagy futásteljesítményével és kiváló tüzelőanyag-hatékonyságával gazdaságos választást jelent, miközben a tapadás terén sem vall szégyent.
Olyannyira prémiummárkává fejlődött a jelentős magyarországi gyártóbázissal rendelkező Hankook, hogy nyolc éve már saját másodvonalas termékeket is kínál a Laufenn márkanév alatt. A Laufenn teherabroncsok legújabb típusa a pótkocsikra szerelhető és elsősorban regionális fuvarozásra való LF95, amely természetesen a Hankook gazdag tapasztalatain alapulva a legszigorúbb minőségi előírásoknak is megfelel.
Az európai piacra 385/65 R 22,5 méretben készülő abroncsot széles futófelület és mély mintaárkok jellemzik, amelyek a legkülönfélébb útviszonyok között is jó vízelvezetést, ezáltal kiváló tapadást biztosítanak. Míg a gumiabroncs széles, masszív peremei a tapadás és a stabilitás javítása mellett segítenek megelőzni a futófelület egyenetlen kopását, hozzájárulva a nagy futásteljesítmény eléréséhez. A futófelület barázdáinál alkalmazott Stone Ejection, magyarul kőkivető kialakítás pedig megakadályozza, hogy kövek, illetve egyéb éles tárgyak szoruljanak a mintázati blokkok közé. Ez a defektek kockázatának csökkentése mellett az abroncs élettartamára is kedvezően hat. Végül, de nem utolsósorban az abroncs kis gördülési ellenállása elősegíti a tüzelőanyag-hatékony üzemelést.
Az LF95 oldalán az M+S mellett a 3PMSF, azaz a három hegycsúcs és hópihe jelölés is megtalálható, amely azt mutatja, hogy téli gumiabroncsnak is megfelel, tehát egész évben használható. Ráadásul a futófelület újravágható, ami még tovább hosszabbítja a gumi üzemi élettartamát. A Laufenn a június végén az angliai Road Transport Expo kiállításon bemutatott LF95 pótkocsiabroncsával elsősorban a kis és közepes méretű flották üzemeltetőit célozza meg, akik a gazdaságosság mellett a márka mögött álló prémiumgyártó biztosította kiváló használati értékeket is fontosnak tartják.
Isuzu D-Max Arctic Trucks AT37: Nagylábú gleccserjáró
Ahogy a jeti amerikai rokona, úgy az Isuzu eddigi legnagyobb pickupja is nagy lábon él. Szó szerint, hiszen közel méteres átmérőjű abroncsaival akkor sem jön zavarba, ha a legközelebbi, gőzölgő vulkánhoz egy alattomos gleccseren keresztül vezet az „út”.
Hermész kegyeltjei
Immár kilencedik alkalommal a száguldó masztodonok legfőbb támogatója, egyúttal gumiabroncs-beszállítója a Goodyear.
Téli tűzkő
Egész évben optimális tapadást biztosítanak az enyhe téli időjárásra optimalizált Firestone Roadhawk Winter Steer kormányzott, valamint hajtott tengelyekre szánt Roadhawk Winter Drive gumiabroncsok.
Új Continental takarékos abroncsok: Nem felületes újdonságok
Egyszerre igyekszik megfelelni a jó tapadás és a kis gördülési ellenállás szemben álló szempontjainak a Continental „ötödik” generációs takarékos abroncsa. Érdemes a regionális és távolsági fuvarozásra egyaránt ajánlott újdonság ígéreteinek mélyére ásni.
Citroën Traction Avant 11 Commerciale: Előre fogott lovak
Kilencven esztendővel ezelőtt, 1934-ben prezentálta Traction Avant modelljét a Citroën. Az előremutató önhordó szerkezetű, elsőkerék-hajtású konstrukció mai napig meghatározza a korszerű személyautókat, valamint kishaszonjárműveket.
Hosszú távú megoldás
Új gumiabronccsal jelentkezett a Bridgestone. A hosszú távú fuvarfeladatokhoz fejlesztett Ecopia Enliten termékcsalád A osztályú gördülési ellenállást biztosít.