Elkezdte az üzemanyacellákhoz kapcsolódó megoldásainak gyártását a Bosch. Fontos szerepet szánnak a hidrogénnek a jövő mobilitásában.
A cég úgy látja, hogy 2030-ra minden ötödik új, hat tonna feletti haszonjármű üzemanyagcellás lesz. Közel 2,5 milliárd eurót invesztálnak 2021 és 2026 között a hidrogén előállításának, tárolásának, valamint felhasználásának technológiai fejlesztésére. Egyik első ügyfelük az amerikai Nikola, amely a 2023 harmadik negyedévére ígért tüzelőanyag-cellás teherautóját már Bosch technológiával állítja csatasorba. A beszállító kínálatában az üzemanyagcella-köteg mellett elektromos légsűrítőket, keringtetőventilátorokat, valamint a hidrogéngyártáshoz szükséges megoldásokat is találunk. Ezek között nemcsak a protoncserélő membrános elektrolizálók szerepelnek, hanem az ezekhez létfontosságú tiszta vizet biztosító vízkezelő rendszerek is. Azonban a hidrogéntüzelésű motoron is dolgoznak már, ehhez szívócső- és közvetlen befecskendezést is fejlesztenek. A Bosch szeretne 2030-ig ötmilliárd eurós forgalmat elérni a hidrogénhez kapcsolódó technikáival.

Knorr-Bremse iTEBS X fékvezérlő: Felfedjük a titkait
Ismét Kecskemétről jelentkezünk. Korábbi videónkban a Bács-Kiskun vármegyei gyár történetét és termékeit mutattuk be nektek, most pedig egy igazi csemegét hoztunk el!

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.

Megérkezett hazánkba a Maxus: Pickupot a népnek
Újabb távol-keleti márka debütál Magyarországon, ezúttal a négy nagy tradicionális kínai autógyártó közül a legnagyobb, a SAIC hozza el a Maxus haszonjárműveit.