Mire jó egy 975 lóerős Toyota pickup? Hát munkára biztos nem, viszont annál nagyobb móka gyorsulási versenyre járni vele. Észak-Amerikában rendkívül népszerűek az NHRA (National Hot Rod Association) versenyek, amelyeket mi magyarul gyorsulási versenynek nevezünk. Talán itthon, ahol nincs olyan nagy hagyománya, furcsának is tűnik, hogy a csúcskategóriákban dollár százezreket ölnek az ilyen típusú versenyzésbe. Az NHRA összesen 40 ezer versenyzőt fog össze az USA-ban és Kanadában, így a világ egyik legnagyobb motorsport-felügyeleti szervezete. Az alábbi videóban valószínűleg nem egy NHRA szankcionálta rendezvényt látunk, ám az biztos, hogy a főszereplő Toyota Tacoma elképesztő masina. A háromliteres, soros, hathengeres Supra erőforrás (2JZ motorcsalád) turbófeltöltős változata 276 lóerős. Ezt gyúrták fel közel ezer lóerőre, és illesztették be a Tacoma motorterébe! Ilyenkor persze mindig felmerül a miért kérdése. A tulajdonos elárulta, hogy korábban Suprával indult, ám abból hiányzott a bukókeret. A Tacomába már beszerelték, így kevésbé aggódik, ha a falnak csapódik. Nincs más hátra, nézzétek meg a videót, nem fogjátok megbánni:
Toyota Tacoma dragster: Sebességmámor
Őrület! Gyorsulási versenyre merészkedni egy pickup kormánykereke mögött? Miért is ne? Ha a Toyota Supra motorja dolgozik benne.
Hirdetés: