Scania R 450 SCR Euro 6: Slágergyanús

Miután a „csak SCR-es”, 410 lóerős motorral hajtott Scania G-szériás demójármű legutóbb elsöprő fogyasztási rekordot döntött hazai tesztünk során, kíváncsian vártuk már, hogy az ugyanilyen technológiájú, ám 450 lóerős változatot is kipróbálhas

DAF LF, CF és XF Euro 6 fülke-alvázasak: Mindenre van megoldás

Kiteljesedett a DAF Euro 6-os járműkínálata, hiszen a nyerges vontatók után a fülke-alvázas modellek is bemutatkoztak. A változatos tesztjárművek csokrával többek között hangulatos kis településeinek szűk utcácskáin ismerkedtünk meg.

Setra S 516 HDH menetpróba: Édes álom

Sok buszüzemeltető álma egy Setra turistabusz, még akkor is, ha az „csak” egy használt, 400-as sorozatú ComfortClass jármű. Nos, akkor mit mondanának ők az új 500-as sorozat TopClass kategóriájának csúcsfelszereltségű S 516 HDH modelljére?

Volvo FE 320 Euro 6 Sleeper Cab: Hajtásláncon a hangsúly

Vadonatúj, a legkorszerűbb műszaki megoldásokat felvonultató motorral, illetve hajtáslánccal szerelték fel a Volvo FE-t, ugyanakkor fülkéje csak ráncfelvarráson esett át. A dobozos felépítményű, 18 tonnás, 320 lóerős gyári tesztmodellt próbáltuk ki.

MAN TGX 18.560 D38 Euro 6 XXL 4x2 LLS: Korszerűen erős

Nem kellett sokat várnunk, hogy a 2014. szeptemberi hannoveri IAA haszonjármű-kiállításon bemutatott vadonatúj, csúcstechnikájú MAN D38 motort jól ismert hazai körülmények között tesztelhessük.

Fiat Doblò Cargo 1.6 Multijet Maxi XL: Térugrás

Két hosszúságot a legtöbb kompakt furgon kínál, ám emellett kétféle magasságot is jelenleg csak a Fiat Doblò Cargo. A hosszított és magasított modellt, azaz a kategória legnagyobb tagját teszteltük. Vagy ezzel már átlépett egy másik kategóriába?

IVECO Stralis Hi-Way 480 és 500 menetpróba: Prémiumközeli élmény

Részt vehettünk a DanubeTruck Magyarország Kft. által indított karitatív konvojban. A 480 és az 500 lóerős, Euro 6-os Iveco Stralis Hi-Way nyerges szerelvénnyel töltött két nap és mintegy 1100 kilométer során sok hasznos tapasztalatot szereztünk.

Renault Trucks T 460 Optifuel Sleeper Cab: Optimális megoldás

Nemcsak enyhe ráncfelvarrást hajtott végre, hanem alapjaiban új fülkével rukkolt elő a Renault Trucks az Euro 6-ra való átállás kapcsán. Sőt, teljes kínálatát átrendezte, így a Premium Route és a Magnum helyébe egyetlen moduláris típus, a T lépett.

Volvo FH16 750 Euro 6 és I-Shift DC: Dupla aduász

Közel ezer méter szintkülönbségben hullámzó autópályán próbálhattuk ki a Volvo FH16 Euro 6-os, 16,1 literes, 750 lóerős csúcsmotorját és az I-Shift Dual Clutch kettős tengelykapcsolós automatizált sebességváltót. Mindkettő egyedülálló a piacon.

Scania G 410 Euro 6 Streamline Highline: Extrém takarékos

Előre sejthető volt, hogy a Scania Streamline modellek 410 lóerős, kipufogógáz-visszavezetés nélküli tagjai a nehézkategória legtakarékosabb egyedei lesznek. A hazai körülmények között tesztelt G 410 Euro 6 Highline szerelvény ezt szépen beigazolta.
Hirdetés:
error: Védett tartalom