Üzemanyagcellás Renault haszonjárművek: Működik a kémia

Hidrogéntechnikával bővítette tisztán elektromos meghajtású áruszállítóit a Renault. Az új hajtáslánc akár háromszor nagyobb hatótávolságot és minden eddiginél gyorsabb tankolást ígér. Több mint 350 kilométeres hatótávolsággal kecsegtet a Michelin leányvállalataként ismert Sybio céggel közösen kifejlesztett és öt éven át rendületlenül tesztelt új hajtásrendszer, amely a Renault Kangoo és Master kishaszonjárművekkel lép fel a fenntartható áruszállítás következő szintjére. Az üzemanyagcella a palackokban lévő hidrogén...

Holttérfigyelő fokozza a rolleresek biztonságát: Vigyázat, jön az e-roller!

Egyre több elektromos rollerrel találkozhatunk a nagyobb városokban, ami növeli a balesetek kockázatát. A Mercedes-Benz oldalsó holttérfigyelő rendszere azonban segíthet időben észlelni a hirtelen felbukkanó rollereket. Eddig sem volt veszélytelen tehergépjárművekkel a nagyvárosok sűrűn lakott részein közlekedni a holttérben felbukkanó gyalogosok, kerékpárosok és robogósok miatt. Az elmúlt években azonban a potenciálisan veszélyes helyzetek száma is nőtt: a legtöbb nagyvárosban, így...

Scania C-me életmentő okosmellény: Segít, hogy ne legyen baj

Már nemcsak a mosópor és a hűtőszekrény, hanem egy láthatósági mellény is lehet okos. A Scania C-me automatikusan világítani kezd, ha a vezető kiszáll járművéből, sőt szükség esetén önállóan segítséget is hív!

Scania 540 lóerős hathengeres motor: Tömegérzékenyeknek

Most először fordul elő, hogy a Scania soros, hathengerese teljesítményben átfedi a legendás V8-ast. A továbbfejlesztett erőforrás új csúcsváltozata ugyanis 540 lóerős, és ezzel húsz lóerőt ráver a nyolchengeres belépőmodelljére.

Kulcs nélküli nyitás alkalmazással: Slusszkulcs helyett mobil

Hamarosan elfelejthetjük a járművekhez használt kulcsokat és indítókártyákat. A Bosch alkalmazása ugyanis feleslegessé teszi az okostelefonunkon kívül bármilyen más eszköz használatát.

Traton Innovációs Nap: Összefogott innovációk

Nagyszabású innovációs nap keretében mutatta be az MAN, a Scania és a Volkswagen Caminhões e Ônibus márkákat összefogó Traton cégcsoport, hogy hogyan képzeli el a közeljövő technológiai fejlődését.

Allison menetpróba és gyárlátogatás: Automatikus előnyök

Számos automatikus váltóval felszerelt tehergépjárművet vezethettünk az Allison tesztpályáján. A dakaros „élménykamionozással” megfűszerezett próba után pedig megtekinthettük az Allison váltók korszerű gyártási folyamatát is.

Michelin Uptis defektbiztos abroncs: Nem kell felfújni!

Nem is defekttűrő, hanem defektbiztos a Michelin Uptis abroncs. Nem kaphat defektet, hiszen nincs benne levegő. Öt év múlva akár forgalomba is kerülhet.

Ford biztonságosabb kulcsok: Aluszékony kulcsok

Sajnos az utóbbi években fellendült a kulcs nélküli nyitással felszerelt járművek lopása. A Ford egy egyszerű, de nagyszerű, és más gyártók számára is követendő megoldással nehezítette meg az autótolvajok munkáját.

Scania 9 és 13 literes motorok megújulása: Apró finomítások eredménye

Eddig is a leghatékonyabbak közé tartoztak a Scania 9 és 13 literes motorjai, sorra nyerték a díjakat, és a mi tesztjeink során is fogyasztási rekordokat döntöttek. A svéd fejlesztők találtak még néhány értékes százalékot, amit lefaraghattak.
Hirdetés:
error: Védett tartalom