Kravtex-Kühne gyárbővítés: Jubileumi gyárbővítés
 Új gyártócsarnokkal bővült hazánk legnagyobb autóbuszgyára, ahol évente akár ötszáz autóbusz is készülhet majd.
Hidrogén-infrastruktúra: Kapudrog a busz?!
 Nincs elegendő gyártókapacitás, nincs töltőhálózat, hogyan lesz itt hidrogénalapú gazdaság? A közösségi közlekedésen keresztül törhet be a mobilitás világába az univerzum alapköve.  Míg az elektromos töltőhálózat kiépítése is csupán gyerekcipőben jár, addig a hidrogén-infrastruktúra nemhogy négykézláb nem csúszkál, még egyedül átfordulni sem tud a másik oldalára. Azonban jelen tudásunk szerint igen drága és szó szerint nehéz az akkumulátoros járművek hatótávolságát...
Goodyear Vector 4Seasons Cargo: Gazdaságos megoldás
 Új termékkel bővült a Goodyear kishaszonjárművekhez kínált gumiabroncsainak palettája, amellyel az üzemeltetők csökkenthetik költségeiket.
Ó, szép fenyő, ó, szép fenyő…
 Óhatatlanul az egyik legismertebb karácsonyi ének jutott eszünkbe, amikor megláttuk, hogy az Amerikai Egyesült Államok Kongresszusának 57. karácsonyfáját egy Kenworth T680 Next Gen vontatta szerelvény szállította Washington városába.  A Kenworth Truck Company immár kilencedik alkalommal a Capitolium karácsonyi programjainak főtámogatója. Idén az 1965-ben alapított, immár 55 haszonjárművel és 100 járművezetővel büszkélkedő, családi vállalkozásként működő Hardy Brothers Trucking fuvarozóvállalatot ajánlotta erre...
2020 Q1 forgalomba helyezési adatok: Vihar előtt
 Százával legelnek a kék-sárga félpótkocsik Budaörsön, ebből is sejthető, hogy a nehézkategória nincs egyszerű helyzetben. Ám a kisebbek és az autóbuszok egyelőre még tartják magukat.  Hazánkban a nehézkategóriás tehergépkocsik piaca mindig előbb megérzi a gazdasági változásokat, mint a kishaszonjárműveké, hiszen ezt javarészt a nemzetközi fuvarozásban használt nyerges vontatók beszerzései határozzák meg. Ezért a nehézkategória már tavaly visszaesést mutatott, többek között...
Küzdelem az elalvás ellen: Ne a kormány mögött aludj!
 Sok balesetet okoz a fáradtság, még a nehézkategóriában is – a kishaszonjárművek esetében pedig senki sem korlátozza a vezetési időket! Szerencsére ma már gyári és utólag beépített megoldásokkal is közdhetünk az elalvás ellen.
Mercedes-Benz furgonok drónnal: Furgonok és drónok
 Érdekes megoldással kísérletezik a Mercedes-Benz, a drónrendszereket fejlesztő amerikai   Matternet és a svájci online kereskedés, a siroop. Drónokkal optimalizálnák a csomagkiszállító szolgáltatást közös projektjükben!
Michelin X LINE ENERGY teherabroncs-család: Háromszoros „A” minősítés
 Kormányzott és hajtott tengelyekre való modellekkel bővült a Michelin X LINE ENERGY teherabroncs-család.
Látni a láthatatlant
 Tolatni nehéz, felelősségteljes dolog, hiszen gyakorlatilag beláthatatlan a haszonjármű mögötti terület. Amíg csak egy vasoszlopnak megyünk neki, legfeljebb bosszúságot okoz. Pedig akár emberek is lehetnek mögöttünk, és az már büntetőjogi kategória.  Szűkszavú a KRESZ, a megfordulás és a hátramenet fő szabálya egy közös pontban jelenik meg:  „33. § (1) Járművel megfordulni, illetőleg hátramenetet végezni csak úgy szabad, hogy az a...
Texaco Delo 600 ADF: Harc a hamuval
 Ma már egy motorolajnak nem elég csupán a kenési feladatait tökéletesen ellátnia. Például a részecskeszűrőt is kímélnie kell a gazdaságos üzemelés érdekében. Az új Texaco Delo 600 ADF az innovatív Omnimax-technológiájával ezt minden eddiginél hatékonyabban teszi.  Napjaink korszerű dízelmotorjainak kipufogógáz-utánkezelő rendszerében elengedhetetlen a részecskeszűrő (DPF) alkalmazása a szigorú károsanyag-kibocsátási előírások teljesítéséhez. Ez nem csupán a közúti haszonjárműveket érinti, igaz az...
