Szemerey + Plus Zrt. piacra lépése: Lendületes bevonulás

Új szereplőként tekintélyes lendülettel lépett a logisztikai és disztribúciós szolgáltatások piacára a Szemerey + Plus Zrt. A vállalat vezetése október 5-én száz nyerges vontató és 65 félpótkocsi beszerzéséről írt alá szerződést.

Goodyear Vector 4Seasons Cargo: Gazdaságos megoldás

Új termékkel bővült a Goodyear kishaszonjárművekhez kínált gumiabroncsainak palettája, amellyel az üzemeltetők csökkenthetik költségeiket.

Renault Trucks megelőző jellegű karbantartási szerződés: Megelőzhető gondok

Minden üzemeltető és gépkocsivezető rémálma, hogy éppen egy szoros határidejű fuvar közben válik mozgásképtelenné a tehergépjárműve. Ennek elkerülését segíti a Renault Trucks Start & Drive Excellence Predict szolgáltatás. Fontos előrelépés, hogy immár a Renault Trucks is kínál megelőző jellegű karbantartási szerződést. A Start & Drive Excellence Predict nevű szolgáltatást a piaci bevezetés előtt 12 országban két évig tesztelték. Lényege, hogy...

Goodyear EfficientGrip Cargo 2: Tartós tapadás

Megjelent az igen sikeres Goodyear EfficientGrip Cargo nyári kishaszonjármű-abroncs utódja. Ez a gyártó szerint még tartósabb futófelületével tűnik ki, miközben jobban tapad nedves útfelületen fékezéskor. Így adhat helyes választ az üzemeltetők igényeire. Míg néhány évtizeddel ezelőtt elsősorban a mintázat módosításaival fejlesztették gumiabroncsaikat a gyártók, addig ma a gumikeverék összetételének optimalizálására is legalább ekkora hangsúlyt fektetnek. Ékes példája ennek a Goodyear...

A járműhiány hatásai: Miért nincs autó?

Látszólag rogyásig ácsorognak a márkakereskedésekben az új, csillogó autócsodák. A hétköznapi forgalomban is csupa újdonsággal találkozhatunk, azonban ez csupán a látszat. A felszín alatt immár globálisan is jelentős az új járművek hiánya. Lassan kilábalunk a Covid–19 világjárvány szorításából, azonban a gazdasági hatásai még évekig velünk maradnak. Olyannyira, hogy bizonyos következményeit, például a tavalyi 1-3 hónapos gyártásleállítások hatásait leginkább az idei...

Szervizköltségek eltérései: Amikor a körültekintés egyet jelent a spórolással

Rájár a rúd mostanában a céges autót üzemeltető vállalkozásokra. A tüzelőanyagárak hektikus mozgása, a gazdasági folyamatok, tendenciák komoly spórolásra motiválják az üzemeltetésért felelős szakembereket, cégvezetőket. Nem választható kényelmi kérdés, hanem a munkavégzéshez elengedhetetlen célszerszám a céges autó az esetek döntő többségében. Az üzemeltetési költségek egyik jelentős hányada a karbantartási díjakból származik, ezek azonban még a kötelező szervizek kapcsán is komoly...

Horrorkaravánok: Volt, nincs?

Magyarország tranzitútjain nyugat-kelet irányban mindennapossá váltak 2021-re a horrorkaravánok. A „rakomány” felelőtlen elhelyezése a járműszállító trélereken valódi veszélyforrást jelentett. A hatóságoknak nem volt nehéz dolguk a jelenség kiszűrésére… Meg is tették, amit lehetett, előbb szép szóval, plakátokkal igyekeztek lebeszélni a pilótákat, hogy ne csinálják. Az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság (ORFK-OBB) szakmai segítségével az érintett útszakaszok rendőrei összefogtak, mert már balesetek is...

Interjú Kiss Dáviddal: a DAF 2016-os éve: Nyolcadik éve a csúcson

Kiss Dáviddal, a DAF Hungary Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk a 2016-os év eredményeiről és a 2017-es tervekről, ugyanis a DAF az egymást követő nyolcadik évben végzett első helyen a hat tonna össztömeg feletti tehergépjárművek piacán.

eCall automatikus segélyhívó rendszer: Automatikus segítség

Ez év áprilisától már csak olyan új kishaszonjárművek kaphatnak típusbizonyítványt, amelyek rendelkeznek beépített eCall segélyhívó rendszerrel. Az európai uniós jogszabály a 3,5 tonna össztömeg feletti haszonjárművekre egyelőre nem vonatkozik.

Krone-Knapen Trailers egyesülés: Egyesített erővel

Június végén a Krone Commercial Vehicle cégcsoport vezetése aláírta a szerződést a holland Knapen cégcsoport összes részvényének felvásárlásáról.
Hirdetés:
error: Védett tartalom