NAVYA ARMA önvezető minibusz: Kétéves jövő

Aligha örvend akkora népszerűségnek, mint például a Tesla, pedig teljes mértékben önvezető, elektromos, és már két éve készen várja a megrendeléseket a NAVYA ARMA minibusz. Hogyan lehet ez?

Ford kishaszonjárművek: Fenntartható dinamizmus

Boldog időket élhetünk, hiszen már nem csak feketében guríthatunk haza egy-egy faküllőst, mint Henry Ford idejében. Sőt, a Model T típussal ellentétben némelyik kékoválost kiemelkedően sportos, teljesen elektromos vagy hibrid változatban is kérhetjük! Láthattunk már népautónak álcázott Ford Ranger pickupot, most azonban fordult a kocka. Ezúttal egy Volkswagen Caddy-re adták a Ford Transit Connect gúnyáját. Nem is akármilyen változatban, hiszen...

Mercedes-Benz eCitaro: Lépés az e-mobilitás felé

Többről van szó egy nulla károsanyag-kibocsátású városi busz bemutatásánál: innovációival a Mercedes Benz eCitaro kész teljesen leváltani a dízelmotort.

Nissan NV Cargo X: Sziklamászó furgon

Extrém terepviszonyok leküzdésére, akár terepversenyek kiszolgálójárműveként is alkalmazható változatot készített Ian Johnsson autóépítő és csapata a tengerentúlon népszerű Nissan NV Cargo dobozos furgonból. Lássuk az eredményt!

Proterra elektromos hajtású buszok: Tisztán, elektromosan

Előremutató a Proterra cég ajánlata, hiszen autóbuszukat csak tisztán elektromos, illetve üzemanyagcellás elektromos hajtású kivitelben fejlesztik. A tesztek mellett már éles körülmények között is bizonyították rátermettségüket a járművek.

Scania 60 éves jubileum Brazíliában: Jubileumi kiadás

Idén júliusban lesz hatvan éve, hogy a Scania belépett a brazil piacra. Ennek méltó megünneplésére hozta létre az R-széria megjelenésében a klasszikus Scania 113-ra emlékeztető különkiadását.

Chevrolet Silverado és GMC Sierra 2019: Egypetéjű ikrek

Alig különböznek egymástól, de a vetélytársaktól sem nagyon. Most azt nézhetjük meg, hogy mit húzott rá a General Motors a pickupok nagy egyenkaptafájára. Ez persze nem akar kritika lenni, hiszen mindkét autó hozza, amit elvár tőle a vevő.

Busworld Europe 2019, V. rész: Keleti offenzíva (2.)

Az önvezető arany sárkány és a villanyos törökök, avagy a Busworld Europe 2019 buszkiállítás egzotikusabb gyártói. Golden Dragon Négy busszal vett részt az 1992-ben alapított kínai Golden Dragon a Busworld kiállításon. A gyártó 2005 óta foglalkozik sűrített földgázzal (CNG) üzemelő, illetve hibrid és tisztán elektromos hajtású buszok fejlesztésével, a vázszerkezeteket pedig kataforézises merítőfürdős eljárással felületkezeli a tartós korrózióvédelem érdekében. Széles palettáján 4,8-18 méter hosszúságig mindenféle felhasználási célú...

IVECO Stralis NP 460: Megerősödött úttörő

Még erősebb motort kap a piac első távolsági fuvarozásra is alkalmas gázüzemű nehéz-teherautója. Típusjeléből következően az IVECO Stralis NP 460 modell 460 lóerős, ám sok más tekintetben is fejlődött az NP 400-hoz képest is.

Iveco Bus újdonságok 2014: Villamos autóbusz

Villamossal menjünk vagy autóbusszal? Menjünk villamos autóbusszal! Meg is tehetjük, ha sorozatgyártásba kerül az Iveco elektromos hajtású busza, az Ellisup. Emellett persze más újdonságokat is bemutatott az Iveco Bus a Busworld 2013 kiállításon.
Hirdetés:
error: Védett tartalom