Tatra Force 14×8: Különleges márka különleges járműve
Egyedülállóak a világ autóiparában a Tatra tehergépkocsik. Most e speciális alapokra építettek egy 25 méter hosszú járművet, egy vasüzemnek. Ez a példa érzékelteti, hogy szinte bármilyen célra megfelel a sajátos, központi csővázas konstrukció. Arról híres a cseh Tatra, hogy „nem lép egyszerre”, mintha „csak azért is” alapon konstruálna, és állhatatosan kitart egyéni elképzelései mellett. Kuriózumaival nem tartozik a piac nagyjai...
MAN CitE tanulmányjármű: Kényeztető munkahely
Minden elképzelést felülír a tehergépkocsi-vezető munkahelyéről az MAN CitE tanulmányjármű, amelyet a 2018-as IAA haszonjármű-kiállítás közönsége csodálhatott meg. A 15 tonnás, elektromos áruterítő koncepciójának középpontjában az ergonómia áll.
Scania városi hibrid tehergépkocsik: Városi konnektoros
Hannoverben, az IAA-n bemutatott Scania konnektoros hibrid jármű nulla károsanyag-kibocsátással képes megtenni tíz kilométert és bemehet belvárosi zónákba is. A márka ebben és teljesen villamos ikertestvérében látja a városi mobilitás egyik eszközét.
MEILLER szuperkönnyű alu billenőpótkocsi: Könnyű jármű nehéz teherhez
Mindeddig hiába próbáltak a bűvös 4,5 tonnás saját tömeg alá menni az építőipari billenős félpótkocsik gyártói. A MEILLER új, 44-es sorozata hozta el az áttörést, akár 4360 kilogrammal.
VDL Citea: Sikergyanús innovációk
Sorra érkeznek jelentős megrendelések az új VDL Citea buszra, amelyet kifejezetten elektromos hajtásúra tervezett a neves holland gyártó. Számos innovációjával tehát sikeresnek ígérkezik, így jó esélyekkel indulhat az International Bus of the Year címért is. Elsők között ismerte fel a VDL Bus & Coach a tisztán elektromos hajtásban rejlő lehetőségeket, így az International Bus of the Year 2011 díjjal jutalmazott...