MAN TG tehergépkocsik újdonságai: Szaporázott lépések

Ránézésre semmit sem változtak az MAN TG tehergépkocsik, és első pillantásra a fülkében is minden a régi. Holott igenis számos ponton javult az ergonómiájuk, és sok új, korszerű megoldást kínálnak úgy a belsőtérben, mint a műszaki tartalom terén.

Mercedes-Benz eSprinter: Letépte láncait

Habár kívülről nem látszik, jelentősen megújult a Mercedes-Benz eSprinter. A lemezek alatt vadonatúj elektromos platform rejlik, így a modell a teljesítmény, a hatótávolság és a variálhatóság terén is új mércét állít fel. Teljesítmény, hatótávolság és töltési idő tekintetében is sok esetben kompromisszumra kényszerítheti az üzemeltetőit a 2019 végén sorozatgyártásba került tisztán elektromos hajtású Mercedes-Benz eSprinter. Ráadásul csak zárt furgonként, egyetlen...

Irizar i8 turistabusz: Kései szüret

Már két éve bemutatta az Irizar az i8 zászlóshajóját, ám csak most érett be igazán a mérnökök munkájának gyümölcse, a 2018-as Év Autóbusza díj elnyerésével. Hiába, 2018 az i8 éve.

evopro MODULO Medio Electric: Moduláris és innovatív

Nemzetközi áttörést jelenthet a hazai busziparnak a magyar fejlesztésű és gyártású evopro MODULO. Az innovatív típus nagymértékben moduláris kialakítása révén többféle méretben és szinte minden ma elképzelhető hajtási móddal gyártható.

MEILLER szuperkönnyű alu billenőpótkocsi: Könnyű jármű nehéz teherhez

Mindeddig hiába próbáltak a bűvös 4,5 tonnás saját tömeg alá menni az építőipari billenős félpótkocsik gyártói. A MEILLER új, 44-es sorozata hozta el az áttörést, akár 4360 kilogrammal.

IVECO Stralis: Takarékosabb és tisztább

Nem sokat változott a külső, viszont több újítással frissült az IVECO Stralis. A fő cél az üzemeltetési költségek és a károsanyag-kibocsátás frontális letámadása volt, erre utal a TCO2 Champion marketingnév is.

Újgenerációs csomagszállítók: Utolsó kilométerek matadorai

Gombamód szaporodnak a korábban ismeretlen gyártók elektromos haszonjárművei. Mindegyik legalább olyan rendíthetetlen meggyőződéssel tűzte zászlajára földünk megmentését, mint egyszeri szépségkirálynők a világbékét. Íme pár a legígéretesebbek közül. Arrival L500 Nem csupán egy „egyszerű” elektromos haszonjárművet alkottak a 2015-ben alapított londoni székhelyű Arrival mérnökei, hanem egy valóban fenntarthatót. Ezért nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az 52-es ökológiai lábnyommal rendelkező gigaüzemek helyett kis,...

Scania Super típusfrissítés: Az utolsó lépcső

Az utóbbi időkben többször is megjegyeztük már, hogy az egész autóipar, ezen belül pedig a haszonjárműipar is igazi forradalmat él át, néhány év alatt gyökeresen átalakul az utcakép. Mindez persze nem mehet úgy végbe, hogy ma még belső égésű motorokat gyártunk, holnaptól pedig már csak alternatív megoldásokat. Az átmenet is izgalmasnak ígérkezik. Magazinunkban egyre többször jelennek meg tisztán akkumulátoros haszonjárművekkel,...

Új Kässbohrer K.SHG konténerszállító alvázas félpótkocsik: Gerinces jellem

Egy konténerszállító alvázas félpótkocsi viszonylag egyszerű szerkezetnek tűnik, hiszen csak egy alvázból és három tengelyből áll. A Kässbohrer mégis alaposan megreformálta ezt egy díjnyertes innovációval. Így született meg a K.SHG termékcsalád. Számos újítást mutatott be a Kässbohrer az utóbbi időben a fenntartható fuvarozás jegyében a megnövelt hosszúságú pótkocsiktól a villamosított tengely alkalmazásáig. Ennek legújabb mérföldköve a K.SHG konténerszállító alvázas félpótkocsicsalád...

Keleti kihívó

Két érdekesnek tűnő villanyfurgonnal érkezik hazánkba a kínai Farizon márka. A rövid bemutatkozás alapján bizony akad ígéretesnek tűnő paraméter az ajánlatukban, első benyomásainkat összefoglaltuk nektek. A videóban emlegetett anyagokat, vagyis a modern London villanyos taxijából épített áruszállító tesztjét, valamint a Ford versenyfurgonjainak történelmét itt olvashatod el:Viktoriánus erkölcsök?! – LEVC VN5 teszt Szupernagyi furgonjai – Ford Supervan történelem
Hirdetés:
error: Védett tartalom