Volvo Trucks hatékonyságnövelő újítások: Hármas egység

Lehet-e úgy tüzelőanyag-takarékosabb egy teherautó, hogy közben még jobb is vezetni, mint iszákosabb elődjét? A Volvónál úgy gondolják, hogy igen, a járművek számos újításának kombinációja pont így működik.

IVECO 2024-es modellév: Példátlan megújulás

Történelme során első alkalommal, teljesen megújítja járműpalettáját az IVECO. Ezzel együtt a szervizszolgáltatásokat sem hagyja érintetlenül. A legeknek még nincs vége, hiszen mindezt az eddigi legnagyobb, egymilliárd eurós beruházással érte el. Vállalati hatékonyság, vezetői élmény, fenntarthatóság, valamint hálózatba kapcsolás. Elsősorban ezt a négy tartópillért tűzték zászlajukra a torinói taljánok. Az immár szokásosnak mondható szén-dioxid-kibocsátás, valamint a tüzelőanyag-fogyasztás csökkentése mellett a...

Ford Trucks F-Max bemutató: Felnőtt a feladathoz

Teljesen újonnan fejlesztett nyerges vontatójával elnyerte az Év Tehergépkocsija címet a Ford Trucks. Az F-Max sokkal alkalmasabb arra, hogy betörjön az európai piacra a távolsági kategóriában, mint az előző generációs Ford Trucks teherautók.

Irizar i8 turistabusz: Kései szüret

Már két éve bemutatta az Irizar az i8 zászlóshajóját, ám csak most érett be igazán a mérnökök munkájának gyümölcse, a 2018-as Év Autóbusza díj elnyerésével. Hiába, 2018 az i8 éve.

Nissan Interstar: A végtelenbe és tovább

Kiemelkedő hatótávolságot és nagy teherbírást ígér az új generációs Nissan Interstar, nem okoz csalódást a gyártó haszongépjármű-portfóliójának legmodernebb tagjaként. Most először mutatkozik be teljesen elektromos hajtáslánccal a Nissan Interstar – Interstar-e néven. Egyelőre szűkszavúan bánnak az információkkal, és a zöld átalakulás jegyében az elektromos változatra helyezik a hangsúlyt. Azonban az új generáció dízelmotorral is elérhető lesz az európai vásárlók számára,...

MAN Lion’s Coach: Az oroszlán új arca

Nincs mese, hamarosan életbe lép a távolsági buszokra vonatkozó ENSZ-EGB 66.02 borulási szabvány. A legtöbb esetben új vázszerkezetre van szükség, ami teljes generációváltást is maga után von. Így járt az MAN Lion’s Coach is.

Tatra T158 Phoenix: Lengőtengelyes csőmester

Kevés haszonjárműgyártó élte túl a keleti blokkban a Kölcsönös Gazdasági Segítség Tanácsa, röviden KGST, összeomlását. Habár a kopřivnicei Tatra sem úszta meg a nehéz, gyakran kilátástalannak tűnő esztendőket, végül főnixmadárként hagyta maga mögött a vészterhes időket. A teljesen egyedi, semmihez sem fogható csővázas konstrukciójának köszönheti, hogy a 175 éves történelmű vállalat nem merült feledésbe. De az is közrejátszott benne, hogy...

Volksbus iskolabuszok: Esze súgja: menj oda!

Felmenőink történeteiből tudjuk, hogy gyalogszerrel, toronyirányt jártak az iskolába. A földgolyó számos polgára és az oktatás között a mai napig hatalmas hegyek magasodnak – szó szerinti vagy átvitt értelemben. Nem így a terepes iskolabuszok országában! Ha azt szeretnénk, hogy az utánunk jövők ne csak újabb téglák legyenek a falban, akkor nem hátrányos átadni számukra az évezredek során kemény munkával összegyűjtött...

Opel Movano, Renault Master típusfrissítés: Furgonok csúcstechnikával

Kétlépcsős turbófeltöltés, teljes elektronikai arzenál – a leszorított tüzelőanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás mellett is maradnak kérdőjelek: meddig bírják majd a strapát az ilyen szuperjárművek? És mibe kerül majd a fenntartásuk?

Land Rover Defender Hard Top: Keményfejű munkás

Sokan siratják a Land Rover Defender kifutott nemzedékét, mint a robusztus, strapabíró, ízig-vérig munkaterepjárók egyik utolsó mohikánját. Ennek helyébe igyekszik lépni a Defender új generációjának Hard Top elnevezésű, áruszállító kivitele. Kezdetben csak vászontetővel készült az 1948-ban bemutatott Land Rover Defender. Két évvel később jelentek meg az első Hard Top modellek, amelyek leszerelhető keményteteje jobb védelmet nyújtott az elemektől, illetve a...
Hirdetés:
error: Védett tartalom