Schmitz Cargobull jubileumi csomagjai: Jövőformáló
Tavaly a 125. évfordulóról szólt minden a Schmitz Cargobullnál, most pedig a jelen jubileumi ajánlatait, illetve a pótkocsik jövőjének egyik lehetséges irányát mutatjuk be.
LEVC hibrid kishaszonjármű: Haszontaxi
London taxijainak villamosítása után a haszonjárműveket is helyi károsanyag-kibocsátástól mentes járművekre váltaná az LEVC. Már be is mutatta kisáruszállítóját, amelynek elterjedésével rengeteg hasonló megjelenésű taxi és furgon járná London utcáit.
Land Rover Defender Hard Top: Keményfejű munkás
Sokan siratják a Land Rover Defender kifutott nemzedékét, mint a robusztus, strapabíró, ízig-vérig munkaterepjárók egyik utolsó mohikánját. Ennek helyébe igyekszik lépni a Defender új generációjának Hard Top elnevezésű, áruszállító kivitele. Kezdetben csak vászontetővel készült az 1948-ban bemutatott Land Rover Defender. Két évvel később jelentek meg az első Hard Top modellek, amelyek leszerelhető keményteteje jobb védelmet nyújtott az elemektől, illetve a...
Új Volkswagen Multivan: A középső fiú
Több mint hét évtized hagyományával szakítva szétválnak a Volkswagen T-sorozatán belül a különböző felhasználású modellek útjai. Az igényes személyszállító haszonjármű, illetve nagy családi egyterű szerepét betöltő Multivan mostantól egy önálló egyéniség. Már a Volkswagen T1 generációt, vagyis az ős-Transportert is úgy alkották meg, hogy a lehető legtöbb feladatra megfelelhessen. Mindennapos igáslóként használt zárt vagy platós kisáruszállítónak éppúgy kiválóan bevált, mint...
Ford E-Transit Custom: Zöldül a kék ovális
Lovak közé csap a Ford is a kishaszonjárművek villamosításában. A most beharangozott E-Transit Custom kisáruszállítót ugyanis hamarosan három további elektromos modell követi. A gyártó egyelőre szűken méri az információkat, de azok igen ígéretesek. Idén márciusban elindult a tisztán elektromos hajtású Ford E-Transit sorozatgyártása, ami egyben egy új korszak kezdetét is jelenti a kék oválissal azonosított márka életében. A Ford ezért...
Navistar International S13 Vocational: Útkereső csillag
Felragyogott a billentősök, betont keverők és daruzók szerencsecsillaga! Immár az International HX-sorozatú építőipari haszonjárművek is részesülhetnek az S13 Integrated Powertrain hosszú élettartamából és takarékosságából. Áldassék a griffmadár szelleme! Beismerem, kicsit úgy tűnhet, hogy rébuszokban beszélek, de mindenkit megnyugtatok, nem ez a helyzet! A közelmúltban adtuk ugyanis hírül, hogy a távolsági fuvarozók egy a korábbinál lényegesen takarékosabb és tartósabbnak ígérkező hajtáslánccal...
Új Renault Master: Mesteri megújulás
Nevéhez illően mesteri megújuláson esett át a Renault Master. Most bemutatott negyedik generációja ugyanis számos tekintetben példaértékű újításokat vonultat fel az alternatív hajtási megoldásoktól a digitalizáción át a raktér kialakításáig. Jól mutatja a Renault Master sikerét, hogy 1980 óta a világ ötvennél is több országában több mint hárommillió példányban talált gazdára. Ezt a sikertörténetet kell folytatnia a negyedik generációnak, ezért...
Iveco Eurocargo Euro 6: Tisztán gazdaságosabb
Az Iveco Eurocargo készen áll az Euro 6 károsanyag-kibocsátási értékek teljesítésére. Ehhez új motorokat kapott a típus, amelyek számos előnnyel járnak, és további apróbb újításokat is eredményezett a népszerű és sokoldalú jármű ráncfelvarrása.
Proterra Catalyst autóbusz világrekordja: Hatótáv: 1800 kilométer
Kinek cseng ismerősen a Proterra név? Valószínűleg nem sokan teszik fel erre a kérdésre a kezüket. Pedig érdemes megjegyezni a márkanevet, ugyanis a vállalat Catalyst E2 max elektromos autóbusza közel 1800 kilométert tett meg egyetlen töltéssel.
Scania városi hibrid tehergépkocsik: Városi konnektoros
Hannoverben, az IAA-n bemutatott Scania konnektoros hibrid jármű nulla károsanyag-kibocsátással képes megtenni tíz kilométert és bemehet belvárosi zónákba is. A márka ebben és teljesen villamos ikertestvérében látja a városi mobilitás egyik eszközét.