Vadonatúj, I-Save nevű takarékossági csomagjával a Volvo Trucks az FH tehergépkocsik tüzelőanyag-fogyasztásának akár hétszázalékos csökkenését ígéri. A csomag szíve a továbbfejlesztett, D13TC jelű dízelmotor, amelyben a dugattyúk szabadalmaztatott, hullám alakú koronája az égéstér közepe felé tereli a hőt, így növeli az égés hatásfokát. A kipufogógáz energiáját pedig a Turbo Compound nevű, korábban már alkalmazott megoldás segít hasznosítani. Ennek lényege, hogy egy további turbinát helyeznek el a kipufogórendszerben, amely egy erőátviteli berendezésen keresztül a főtengelyt hajtja.
Így a D13TC motor akár 300 newtonméterrel nagyobb nyomatékot fejthet ki, miközben kisebb az átlagos gázolajfogyasztása. Az I-Save csomag további fontos eleme az új, tüzelőanyag-hatékony hátsó tengely, a továbbfejlesztett I-See domborzathoz igazodó hajtásláncvezérlés, az I-Shift váltó optimalizált vezérlőprogramja, valamint a kormányrásegítő igényvezérelt szivattyúja. A kifejezetten távolsági fuvarozáshoz kidolgozott I-Save csomagban a D13TC motor 460 és 500 lóerős változatban áll rendelkezésre a tavaly negyedszázados jubileumát ünneplő Volvo FH típushoz.