Látványos cirkuszi mutatvánnyal népszerűsíti új elektromos kishaszonjárművét az IVECO. Összeszedték, amit a gyárudvaron találtak és egy 3,5 tonnás eDaily után kötötték.
Természetesen ennél precízebb akcióról van szó. Valósággal eltörpült a kis villanyfurgon a mögötte tornyosuló csőrös IVECO Strator X-WAY nyergestől, ami egy hét tonna ballaszttal és ötventonnás Hitachi ZX490LCH-6 lánctalpas markológéppel terhelt mélyágyas félpótkocsit vontatott. Hozzájuk rögzítve egy teljes terheléssel felvértezett, négytengelyes IVECO X-Way billencs, valamint egy Angloco Highlander Protector repülőtéri tűzoltójármű várta, hogy végre megmozdítsák.
Az eredmény nem maradt el. A szorgos talján több mint harminc méterre vontatta el a 153,58 tonnás szerelvényt. Ez új Guinness világrekordnak számít az elektromos furgonok között! Mindehhez bőven elegendőnek bizonyult a 140 kilowattos villanymotor négyszáz newtonméteres csúcsnyomatéka, amit az eDaily két percig biztosít. Utána lecsökkenti a teljesítményét 90 kilowattra, valamint forgatónyomatékát 220 newtonméterre. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az eddigi rekordtartókkal ellentétben a villanyfurgon csupán hátsókerék-hajtású. Ezért fennállt a veszélye, hogy a szerelvény megmozdításakor elvesztik tapadásukat a gumiabroncsok, de szerencsére nem így történt, hanem új csúcs született.
![Renault Master menetpróba: Remek példa](https://rollingtons.hu/wp-content/uploads/2024/07/renault_master_010-768x512.jpg)
Renault Master menetpróba: Remek példa
Fél emberöltőnyit élt velünk a Renault Master előző nemzedéke, ez alatt a világ rengeteget változott. Alapjaiban megújulva viszi tovább elődei praktikumát, és a jól ismert, bevált dízelmotorok mellett végre valós villanymotoros alternatívát kínál.
![MAN Lion's City 12 E LE: Különösen fontos személyeknek](https://rollingtons.hu/wp-content/uploads/2024/07/bet2024_man_010-768x432.jpg)
MAN Lion's City 12 E LE: Különösen fontos személyeknek
Legutóbbi bajnokunk most alacsonybelépésű elővárosiként próbált szerencsét. Bár hátul elférne egy „rendes” híd is, megőrizte a belvárosiak portáltengelyét, és a normál padlószint alá sem zsúfoltak be több akkut. Tud akkor bármi újat mutatni?
![Téli tűzkő](https://rollingtons.hu/wp-content/uploads/2024/07/firestone_010.jpg)
Téli tűzkő
Egész évben optimális tapadást biztosítanak az enyhe téli időjárásra optimalizált Firestone Roadhawk Winter Steer kormányzott, valamint hajtott tengelyekre szánt Roadhawk Winter Drive gumiabroncsok.
![Volkswagen ID.5 GTX: Népsportoló](https://rollingtons.hu/wp-content/uploads/2024/07/vw_id5_gtx_010_print-768x432.jpg)
Volkswagen ID.5 GTX: Népsportoló
Zwickauból, a Trabant szülővárosából származik. Mégsem kell bele negyvenes keveréket kotyvasztanunk, hiszen nem kétütemű, hanem elektromos. Sőt, a kékes füstöt eregető, harsány hengerpár helyett két villanymotor lesi hangtalanul talpunk rezdüléseit.
![B-ON Pelkan: Futurisztikus varázsdoboz négy keréken](https://rollingtons.hu/wp-content/uploads/2024/07/b-on_010-768x432.jpg)
B-ON Pelkan: Futurisztikus varázsdoboz négy keréken
Íme, a német postások egyedi elektromos kishaszonjárművének szellemi utódja, a B-ON Pelkan. Raktérkialakítása igazi úttörőnek számít, ugyanis a gyártó saját fejlesztésű, intelligens csomagadagolója hihetetlen időmegtakarítást eredményez használójának.
![Haszonjárművek baleseti statisztikái: Egy pillanat műve](https://rollingtons.hu/wp-content/uploads/2024/07/kozlbizt_010-768x432.jpg)
Haszonjárművek baleseti statisztikái: Egy pillanat műve
Visszafordíthatatlan károkat okoznak a halálos közúti balesetek világszerte. A legfrissebb uniós statisztikák szerint a többségük kedvező látási viszonyok közepette, országúton és még csak nem is kereszteződések sűrűjében következik be.