Papírból hajtogatva sem lehetne könnyebb a német Langendorf legújabb, háromtengelyes SKS-HS 24 billenőplatós félpótkocsija.
A 7500 milliméter hosszú billencs saját tömege csupán 5700 kilogramm, a megengedett össztömege pedig 39 tonna. Egyszerre 24,3 köbméter ömlesztett áru szállítására tervezték, és az 52 fokos ürítési szög garantálja, hogy ebből ne maradjon semmi a teknőben. A kilenctonnás, tárcsafékkel felvértezett BPW tengelyek közül részterhelésnél felemelhető az első. A teknő homlok-, hát- és oldalfalát négy milliméter vastagságú Hardox 450 acélból, a fenéklemezt pedig öt milliméteres Hardox 500 finomszemcsés acélból készítették. Így a vékony anyagvastagsággal elért könnyű konstrukció megőrizhette a szükséges stabilitását. Nagyobb, akár 32,5 köbméteres raktérfogatú kivitelben is kérhető a billenőplató. Igény esetén a fenéklemez és az oldalfalak anyagvastagságának kiválasztására is lehetőséget biztosítanak a németek. Sőt, olyan extra igényeket is teljesít a Langendorf, mint a rakodást figyelő kamerarendszer vagy a pneumatikus aláfutásgátló. Mindeközben az alváz kataforetikus merítőfürdős felületkezelése hosszú időre garantálja a korróziómentességet.