Hirdetés:

Bemutatta legelső szerelemgyermekét a Cummins és a Meritor.

Amióta a motorgyártó tavaly nyáron átvette a tengelyesek felett a hatalmat, azon szorgoskodtak, hogy elkészüljenek az új 17Xe e-tengellyel. Ezt 4×2, 6×2, valamint 8×2 hajtásképletű nehéz-teherautókhoz, valamint autóbuszokhoz ajánlják két- vagy háromfokozatú hajtóművel, 290, 360 és 430 kilowatt tartós és 450 kilowatt csúcsteljesítménnyel. A szerelvényössztömeg legfeljebb 44 tonna lehet, azonban kerékagyáttétellel fűszerezve meghaladhatja a 65 tonnát is. Az IAA Transportation 2022 kiállításra indulva nem felejtették otthon a Cummins negyedik generációs üzemanyagcelláját sem, amely egy, illetve két modullal, 135 és 270 kilowattos teljesítménnyel elérhető. Nem lenne teljes a paletta, ha nem mutattak volna be különböző elektrontárolókat. Így az új lítium-vas-foszfát akkumulátorok mellett kiállították a lítium-nikkel-mangán-kobalt-oxid technológiájú akkumulátorokat is.