Hirdetés:

Profi szolgáltatók kezei alá dolgozik a Citroën teljesen elektromos mikro-áruszállítója. Az új csöppség bő három négyzetméteren kínál biztonságosabb és gazdaságos alternatívát a robogók és háromkerekűek uralta piacon.

Jogosan merülhet fel a kérdés, vajon hogyan préselhető be ennyi ötlet és csomag egy falatnyi méretű városi szállítójárműbe. A meglepő megoldásairól ismert francia gyártó új elektromos járműve egyszerre ad egyértelmű választ minden ilyen kérdésre és korunk aktuális mobilitási kihívásaira. A nyugat-európai mopedautó-kultúra sokadik eljövetele immár környezettudatos szellemben folytatódik tovább. Ennek megfelelően a bizonyos országokban jogosítvány nélkül vezethető My Ami Cargo hajtásáról egy hat kilowatt teljesítményű villanymotor gondoskodik, amely legfeljebb 45 kilométer/óra maximális sebességgel mozgatja a járművet.

Az 5,5 kilowattóra kapacitású akkumulátorcsomag mindössze három óra alatt teljesen feltölthető – a beépített 220 voltos hálózati töltőkábel jóvoltából szinte bárhol és bármikor. A városközpontok és környékük logisztikai lefedésére tervezett modellt a gyakori megállásokkal járó, rövid távú használatra optimalizálták. A My Ami Cargo maximális hatótávolsága 75 kilométer, amely elegendő a napi túrák gyors és hatékony leküzdésére. A mindössze 2,41 méter hosszú, 1,39 méter széles és 1,52 méter magas jármű szerény méreteihez igazodva csekély 7,2 méteres fordulókörrel büszkélkedhet. A vezető mellett kialakított raktér tárolókapacitása alaphelyzetben 260 liter, amely egészen 400 literig bővíthető.

Az elválasztó karám tetejére szerelt lehajtható polc 40 kilogrammos terhelhetőségével extra rakodóhelyként, egyben valódi mobil munkaasztalként is funkcionál. Termetesebb csomagok esetén a pult eltávolítható, így a teljesen sík padlótól egészen a tetőig kihasználható a rendelkezésre álló tér. Az aprócska raktér terhelhetősége 140 kilogramm. Persze az óriási LED-televíziók vagy éppen a mosógépek szállításakor kudarcot vallanánk, de a maximum 120 centiméter hosszúságú, laposabb csomagok gond nélkül elszállíthatók. A sűrű városi forgalomban fontos biztonsági szempont, hogy a nagy üvegfelületek – az alapáron elérhető panorámatetővel együtt – rendkívül jó kilátást biztosítanak. A kizárólag interneten keresztül rendelhető My Ami Cargo a 6500 eurós indulóár mellé egy teljes ökoszisztémát kínál, amelynek éppúgy részei a kedvező bérleti és lízingkonstrukciók, mint például az ügyfelek vállalati arculatához illeszkedő külső kialakítások lehetősége.

A tíz járműnél kisebb flottákhoz a Citroën logózást kínál, nagyobb járműpark esetén ezenfelül a céges színre pingálják a gépeket