Scania szerelvény két félpótkocsival: Nincs ennél hosszabb
Harminc méternél is hosszabb, hetven tonna össztömegű, két félpótkocsiból álló óriást tesztel a SEAT és a Sesé logisztikai vállalat. A Scania R 580 által vontatott kísérleti szerelvény már több tesztet is sikerrel teljesített.
Krone pénzügyi eredmények: Tovább erősödött a Krone
Jól zárta előző pénzügyi évét a német gyártó a nehéz helyzet ellenére, ráadásul új céggel gyarapította birodalmát. Éves jelentése szerint a mezőgazdasági gépek és a pótkocsik iparágában mostanság jellemző nehézségek ellenére a Krone cégcsoport a 2018/2019-es pénzügyi évét (2018. augusztus 1. – 2019. július 31.) 2,24 milliárd eurós forgalommal zárta, amely további növekedést képvisel a megelőző év 2,1 milliárd eurós...
Michelin újdonságok az IAA kiállításon: Biztonság egy életen át
Hosszan tartó teljesítmény a megújuló mintázat révén, minimális gördülési ellenállás és csökkentett kopás – ezek határozzák meg mostanában a Michelin haszonjárműabroncsainak főbb fejlesztési irányait.
Used Trucks by Renault Trucks: Bizonyított minőség
Példaértékű a Renault Trucks hazai használtjármű-értékesítése a márka hálózatában. A gyártó a felelős nyersanyag-gazdálkodás jegyében fáradhatatlanul dolgozik azon, hogy a teherautóik minél tovább, akár több életen keresztül munkában maradhassanak. Nem, a csapból még nem az folyik, hogy komoly akadályokkal küzd a szakma. Ám mi is többször írtunk már a járvánnyal és háborúval nehezített helyzetről a kihívás címke alatt. Az ellátási...
Nehéz-teherautók hatékonysága: Döbbenetesen hatékonyak
Belegondoltunk már, hogy milyen takarékosak a nehéz-haszonjárművek? Melyik márkák az igazán gazdaságosak? Miért kell felülről kényszeríteni a még kisebb fogyasztású járműveket? Közel 200 ezer jármű fogyasztási adatainak tanulságait mutatjuk. Egy kishaszonjármű 1-1,4 tonnát száz kilométerre nagyjából 8-12 liter gázolajból mozgat el. A nehéz-teherautók viszont közel hússzor ennyi árut továbbítanak csupán háromszoros mennyiségű tüzelőanyaggal! Míg a kishaszonjárműveknél mindig is ott állt...
CNG & LNG Konferencia - IV. (2016): Gázrobbanás előtt állunk
Szó sincs semmiféle katasztrófáról, éppen ellenkezőleg! A cím csupán arra utal, hogy hazánkban robbanásszerű fejlődés előtt áll a sűrített földgáz, mint alternatív hajtóanyag elterjedése a közlekedésben.
5 tengelyen - biztos kézzel! döntő, 2018: Aki tud, az mindennel tud
Ki szeretne nettó egymillió forintot keresni egy párórás belföldi „fuvarral”, amely ráadásul még különleges és izgalmas is? Aki igen, az jövőre is benevezhet az „5 tengelyen – biztos kézzel!” tehergépkocsivezető-versenyre.
Goodyear abroncsokon új világcsúcsok: Világrekordok részese
Egyenesen a világcsúcsig repítették a Volvo Trucks gyorsulási kamionját a Goodyear által fejlesztett és gyártott gumiabroncsok.
Ments meg egy életet!
Nem nagy dolgot kérünk. Meg lehet csinálni! Csak annyit kell tenni, hogy ha a sziréna hangját hallod, a megkülönböztető kék (esetleg vörös) villogó fényt látod, akkor átkapcsolsz életmentő üzemmódba. Tégy meg mindent legjobb tudásod szerint annak érdekében, hogy a bajba jutott embertársunk számára a segítség minél hamarabb megérkezhessen. Mert lehet, hogy pont az a néhány másodperc kell a túléléshez,...
Közlekedésbiztonság: Ködbe veszve
A köd az autós egyik legnagyobb ellensége, az éjszakai sötétséggel kombinálva pedig maga a megvalósult rémálom. 10-20 méter látótávolság szinte semmire sem elég, még 50 kilométer/óra sebesség mellett sem, nemhogy az autópályán. Ha már benne vagyunk és hozzászoktunk, vagy ha már az elinduláskor is körbevesz, az alkalmazkodás általában nem probléma. A nagyobb veszély az, ha ködfalba futunk.Mi is ez az...