IVECO Evadys: Sokoldalú középpályás
Magán viseli az IVECO BUS menetrend szerinti és turistabuszaira jellemző ismertetőjegyeket a márka újdonsága, az Evadys is: a lehető legnagyobb kényelem és biztonság az utasoknak, a járművezető tehermentesítése és kis üzemeltetési költségek.
Új Scania Interlink: Északi összekötő
Folytatva a Scania buszkínálatának átfogó korszerűsítését bemutatkozott az alapjaiban új Interlink. Az elsősorban elővárosi, illetve helyközi feladatokra való típus tüzelőanyag-fogyasztása, biztonsága és vezetőállása is számottevően javult. Ma már egy autóbusz rugalmas specifikálhatósága fél siker. Éppen ezért az új alvázzal és felépítménnyel készülő Scania Interlink hosszúságát, belső elrendezését, poggyásztereit, ajtóképletét, hajtásláncát és kategóriabesorolását is minden eddiginél tágabb keretek között szabhatják meg...
VDL Futura típusfrissítés: Generációs különbségek
Megkapta a VDL Futura is a DAF CF és XF tehergépkocsikban tavaly bemutatott új hajtásláncokat. Ez pedig olyan jelentős előnyöket eredményezett, hogy a holland buszgyártó egyenesen a Futura új generációjáról beszél.
Az MAN TG-család újdonságai: Állandó pörgésben
Alig másfél éve mutatkoztak be az MAN TG-család átfogóan megújult tagjai, máris újabb innovációkkal korszerűsíti ezeket a gyártó. Így még biztonságosabb, hatékonyabb és digitálisabb lehet a TGX, a TGS, a TGM, illetve a TGL típus. Olyannyira felgyorsult a műszaki fejlődés és a verseny a haszonjárműiparban, hogy ha egy gyártó nem látja el a termékeit egy kiadósabb innovációs csomaggal legfeljebb másfél...
Mercedes-Benz G-osztály Professional: Platós G-osztály
Koala, kacsacsőrű emlős, kenguru és platós Mercedes-Benz G-osztály. Ausztrália most már nem csak az álltavilága miatt számít különleges országnak, ugyanis a jellegzetes fauna mellett Professional néven egyedi G-osztály is elérhető az ötödik kontinensen.
Mercedes-Benz Sprinter harmadik generáció: 1700 első fecske
Megmutatja a következő évtizedbe vezető utat a Mercedes-Benz Sprinter: a harmadik generációs kishaszonjármű már csak egy része a komplett megoldásnak, amelyet a gyártó az üzemeltetők számára értékesíteni kíván.
NAVYA ARMA önvezető minibusz: Kétéves jövő
Aligha örvend akkora népszerűségnek, mint például a Tesla, pedig teljes mértékben önvezető, elektromos, és már két éve készen várja a megrendeléseket a NAVYA ARMA minibusz. Hogyan lehet ez?
Ford F-150 2015: Űrhajó cowboyoknak
Tavaly átlagosan 41 másodpercenként kelt el egy Ford F-150. Még éppen csak megszáradt a festék a 2013-as eredményeken, amikor kilépett a mélyűrből a következő, 2015-ös nemzedék, és egyből elhomályosította sok millió elődjét.
A Ford Ranger újdonságai: Érzelemkarbantartók
Kicsit lapossá vált a Ford Ranger és az első hely kapcsolata, ezért két különleges változattal rukkoltak elő. A fülke-alvázas a közös erdőjárást kedveli, míg az MS-RT divatos ruhája a vizuális stimulációra fektet nagyobb hangsúlyt. Európa-szerte tarolt 2020-ban a Ford Ranger, amely az International Pick-Up Award nemzetközi pickupdíj zsűrije mellett az értékesítési toplistákat is meghódította. A kékoválos márka természetesen egy pillanatra...
Volksbus iskolabuszok: Esze súgja: menj oda!
Felmenőink történeteiből tudjuk, hogy gyalogszerrel, toronyirányt jártak az iskolába. A földgolyó számos polgára és az oktatás között a mai napig hatalmas hegyek magasodnak – szó szerinti vagy átvitt értelemben. Nem így a terepes iskolabuszok országában! Ha azt szeretnénk, hogy az utánunk jövők ne csak újabb téglák legyenek a falban, akkor nem hátrányos átadni számukra az évezredek során kemény munkával összegyűjtött...