Rég volt már, amikor a Toyota ekkora méretű kishaszonjárművet kínált Magyarországon. Az új Proace Max nem finomkodik, rárúgja az ajtót a konkurenciára – teheti, mert mindene megvan ahhoz, hogy testvéreihez hasonló sikereket érjen el a nagyfiúk között.
Tesztünkben bemutatjuk milyen erényekkel hódít az európai multikultit a japán erényekkel vegyítő áruszállító, amitől nem kevesebbet, mint a piacvezető szerep átvételét várják a Toyota hazai szakemberei.
A Toyota kishaszonjárműveket bemutató teljes sorozatunkat megnézheted e lejátszási listában:
Kattints a képre, és töltsd ki a felmérésünket, az első száz kitöltőnek ajándékot küldünk!


BYD B12.b e03 buszok az Arriva flottájában: Kontinentális elsőség
Tegnap hajnalban öt új szóló elektromos busz vette fel a szolgálatot a fővárosban, ezzel a lépéssel egy újabb első helyet szerzett magának Budapest.

MÁVAG Tr5: Ebből a típusból született az Ikarus márka
Arra gondoltunk, hogy egy igazi különlegességgel ünnepeljük a 110 éves budapesti autóbusz-közlekedést! Bemutatjuk nektek a legendás MÁVAG Tr5 trambuszt, az Ikarus márka közvetlen elődjét. Videónkban kiderül, hogyan vált igazi ikonná a Tr5, és mit jelent a trambusz kifejezés.

60 éves a Ford Transit: A furgon, amire a világ támaszkodik
Zöldséges bolttól az állatkertig, a brit királyi családtól a bűnügyi kalandok színhelyéig – a Ford Transitot szinte mindenhol láthattuk már. Hatvan év alatt számtalan vállalkozásnak és felhasználónak vált szorgos segítőtársává a típus.

130 éves az IVECO Bus cseh gyára: Itt aztán tudnak egyet s mást a buszokról
Nemcsak a kelet-európai régió, hanem a kontinentális Európa egyik meghatározó buszgyára az IVECO Bus csehországi üzeme. A mindenkori gyárkapu fölött lógott már Sodomka, Karosa és Irisbus felirat is, hiszen 130 év történelmét rejtik a falak. Gyere, fussunk végig gyorsan a históriájukon, a gyártásfolyamatokon és a jövőbe vezető útjukra is vessünk egy rövid pillantást!

Knorr-Bremse Diagnostics: Huszonöt perc alatt újra úton!
Mindössze huszonöt perc kellett, hogy egy lerobbant teherautó újra útra keljen. A Knorr-Bremse Diagnostics szoftverével a gyors hibaelhárítás és a költséghatékony javítás minden haszonjárműhöz egyszerűen elérhető, így a fuvarozók órákat spórolhatnak.

Dacia Duster Journey 4×4: Dízel nincs, hengerből is csak három maradt, de vajon mást is elvesztett?
Könnyű és egyben nehéz dolga is van a Duster harmadik generációjának. Könnyű, mert nemigen van más alternatíva abban a szegmensben és ársávban, ahol ő játszik, ha valódi négykerék-meghajtású modellről van szó.







