Engedélyezték az Osram legelső, kifejezetten haszonjárművek számára tervezett LED-technikájú, 24 voltos, hatezer kelvin színhőmérsékletű fényforrását.
A hagyományos izzóknál akár 230 százalékkal nagyobb fényerőt biztosító, a szembejövőket pedig ötven százalékkal kevésbé vakító és ötszörös élettartammal kecsegtető H7 LED egyelőre csupán az oroszlános gyártó néhány típusában helyettesítheti az elavult viharlámpákat. Mégpedig az ezredforduló után gyártott MAN TGA, TGS, TGX, TGL, valamint a 2007-től napvilágra gördült TGS, TGX és TGL típusokban szolgáltathat szinte nappali fényt. Vigyázat! Habár Európa-szerte sok országban jóváhagyták már, hazánkban az eredeti izzószállasok helyére utólagosan szerelhető LED fényforrások használata továbbra is tilos a közúti közlekedésben. Sajnos ezen az sem változtat, ha magunknál tartjuk az európai típusjóváhagyást. Ez bosszantó, hiszen az Európai Uniós együttműködésnek többek között az lehetne a hatalmas előnye, hogy egyetemlegesen minden ország elfogadja azokat a termékeket, amiket valamelyik tagország már engedélyezett.

Ikarus 350.02: Légiforgalmi utaskísérő
Nemzeti buszgyártónk és nemzeti légitársaságunk neve, látványa sokak szívét megdobogtatja. Ebben a gördülő csodában egymásra talált az Ikarus és a Malév, és szerencsére így azok is megtapasztalhatják ezt, akik annak idején lemaradtak erről az élményről.

Rába S22.217-6.2-003: Vasorrú Rába
Ha csak annyit hallottunk volna róla, hogy vasorrú és bogi, rögtön arra asszociálhatnánk, hogy mai kisfilmünk főszereplője Boglárka, a kerékerdei illetőségű, seprűnyélen táncoló boszorkány. Erről szó sincs, hiszen továbbra is haszonjárművekről mesélünk!

Volkswagen Crafter teszt: Megéri cserélni?
Alaposan megújult a Volkswagen Crafter. Az újdonságok sorában digitális műszeregységet, új fedélzeti információs és szórakoztató rendszert és gazdag biztonsági arzenált is találunk. Mit jelent mindez a mindennapokban, megéri lecserélni?

Tatra T158 Phoenix: Lengőtengelyes csőmester
Kevés haszonjárműgyártó élte túl a keleti blokkban a Kölcsönös Gazdasági Segítség Tanácsa, röviden KGST, összeomlását.

Renault Master L3H2: Feketeöves mester
Nap mint nap szürke eminenciásként róják az utakat. Tudjuk, hogy léteznek, minden nap találkozunk legalább egy példánnyal, mégsem vesszük igazán észre. Pedig hagyományosan kategóriájuk legpraktikusabb és legnagyobb egyedei közé tartoznak.

Volkswagen Transporter T3 és T4 Air Start Unit (ASU): Reptéri széltolók
Minden túlzás nélkül állíthatjuk, hogy mai főszereplőinktől elállt a lélegzetünk, mégsem szenvedtünk oxigénhiányban. Sőt!