Hirdetés:

Ha létezik olyan dinoszaurusz, amelyről téves kép él az emberek fejében, akkor az a Velociraptor. Tökéletes bizonyíték erre, hogy a Ford és a Hennessey mérnökei is a valóságban egyébként kistestű hüllőt hívták segítségül, amikor a harmadik generációs F-150 Raptor legerősebb változatának nevet kerestek.

A szó szerint gyors rablót jelentő Velociraptor elnevezés a filmesek miatt mégis illik a 6×6 hajtásképletű, 5,2 literes, kompresszoros V8-as platósra. A sok egyedi megoldás miatt jó tudni, hogy a tuningcég három év vagy 36 000 mérföld teljes körű garanciát vállal az újdonságra.

A meghosszabbított alváz alatt helyet kapó tengelyek rugózásáról Live Valve Fox lengéscsillapítók gondoskodnak, a közel nyolc centiméterrel megemelt karosszéria alá 20 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsák kerültek. A rakfelület hossza így 2,4 méter, ami azt jelenti, hogy 45 százalékkal nőtt az eredeti F-150 Raptorhoz képest. Ez még akkor is elsőként tűnik fel, ha egyébként kiemeljük az új hátsó és első lökhárítókat, az utóbbiba integrált LED-technikás kiegészítő fényszórókat és VelociRaptoR-jelvényt. A közel háromtonnás saját tömeggel büszkélkedő dinoszaurusz 515 kilowatt (700 lóerő) teljesítményű motorja segítségével lesz gyors. Ehhez a teljesítményhez 6650 fordulatra van szükség percenként, 868 newtonméteres nyomatéka viszont már 4250-es fordulattól rendelkezésre áll.

Vége a dalnak
Pihenőidő

Vége a dalnak

„Egyszer csak mindennek vége lesz majd, nincs olyan csók, amely örökké tart” – énekelte egykoron Kalmár Pál. Nos, ez akkor is igaz, ha történetesen nem csókról, hanem egy, közel háromtonnás pickupról beszélünk!

Toyota Tacoma X-Runner Concept: Pallérozott utcagyerek
Pihenőidő

Toyota Tacoma X-Runner Concept: Pallérozott utcagyerek

Ezüst tálcán tálalt, ínycsiklandó sokuhin szanpuru ételmodellel incselkedett a kiéhezett Street Truck műfaj rajongóinak tekintete előtt a Toyota. Ha orrukat is használhatták volna, bizonyosan rájönnek, hogy nem ehető, amit láttak!

IVECO S-Way TurboStar: Rákinkarnáció
Bemutató

IVECO S-Way TurboStar: Rákinkarnáció

Újra beköltözött hazánk gördülő élővilágába egy különleges, meglehetősen nagy testű vörös rákfaj. Habár eddig az Olaszországban őshonos ízeltlábú csupán két példányát sikerült közelebbről is megfigyelni, nincs okunk panaszra, hiszen máshol még egyet sem láttak.

Jubileumi Kenworth vontatók: Centenáriumi csőrösök
Pihenőidő

Jubileumi Kenworth vontatók: Centenáriumi csőrösök

Méltó modellekkel ünnepli százesztendős fennállását a Kenworth. A Kenworth W900 egy valódi gördülő ikon, a Kenworth T680 pedig a legmodernebb és leghatékonyabb nyerges vontató, amit eddigi, meglehetősen mozgalmas történelmük során gyártottak.

Vegyünk nagy levegőt!
Hírek

Vegyünk nagy levegőt!

Bemutatta teljesen integrált központi gumiabroncsnyomás-szabályozó rendszerét (CTIS) a BFGoodrich. Az ActivAir segítségével menet közben beállíthatjuk a terep jellegéhez legideálisabb abroncsnyomást.

Mégsem lapos a Terra
Hírek

Mégsem lapos a Terra

Csehország terepjárós ékköve, a Torsus bejelentette együttműködését a futómű-specialista JRZ Suspension Engineering céggel. A hír elsőre unalmasnak hangzik, ám izgalmas új erényekkel vértezi fel a terepjáró kishaszonjárműveket.

Itt elmondhatod a véleményedet!