Látványos cirkuszi mutatvánnyal népszerűsíti új elektromos kishaszonjárművét az IVECO. Összeszedték, amit a gyárudvaron találtak és egy 3,5 tonnás eDaily után kötötték.
Természetesen ennél precízebb akcióról van szó. Valósággal eltörpült a kis villanyfurgon a mögötte tornyosuló csőrös IVECO Strator X-WAY nyergestől, ami egy hét tonna ballaszttal és ötventonnás Hitachi ZX490LCH-6 lánctalpas markológéppel terhelt mélyágyas félpótkocsit vontatott. Hozzájuk rögzítve egy teljes terheléssel felvértezett, négytengelyes IVECO X-Way billencs, valamint egy Angloco Highlander Protector repülőtéri tűzoltójármű várta, hogy végre megmozdítsák.
Az eredmény nem maradt el. A szorgos talján több mint harminc méterre vontatta el a 153,58 tonnás szerelvényt. Ez új Guinness világrekordnak számít az elektromos furgonok között! Mindehhez bőven elegendőnek bizonyult a 140 kilowattos villanymotor négyszáz newtonméteres csúcsnyomatéka, amit az eDaily két percig biztosít. Utána lecsökkenti a teljesítményét 90 kilowattra, valamint forgatónyomatékát 220 newtonméterre. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az eddigi rekordtartókkal ellentétben a villanyfurgon csupán hátsókerék-hajtású. Ezért fennállt a veszélye, hogy a szerelvény megmozdításakor elvesztik tapadásukat a gumiabroncsok, de szerencsére nem így történt, hanem új csúcs született.

Ezért döntött ismét a DAF mellett a Supernova Intertrans: Gazdaságos, biztonságos, kényelmes
Sokan azt gondolják, hogy a fuvarozó vállalkozásoknál a járművek kiválasztása egyfajta hitrendszer kérdése. A valóság azonban az, hogy ma már szinte minden esetben rengeteg paraméter áll egy ilyen beszerzés hátterében.

Íme, 2026 legjobb haszongépjárművei
Díjazták a lyoni Solutrans kiállításon az év kishaszonjárművét, az év pickupját, az év teherautóját és az év teherautó-innovációját is. Nem meglepő módon a villanymotoros modellek taroltak, a Bosch pedig egy hálózatba kapcsolt megoldással győzött.

Egy új korszakba visz az új Renault Trafic
Olyannyira több egy szimpla ráncfelvarrásnál, hogy teljesen új alapokra épít a legújabb Renault Trafic. Csakis tisztán elektromos kivitelben és számos izgalmas újdonsággal érkezik a jövő év második felében.

Az E.ON tervei túlmutatnak a csillagos együttműködésen
Ahogy arról beszámoltunk a Facebook-oldalunkon, nemrég egyedülálló együttműködést jelentett be a Mercedes-Benz és az E.ON energiaszolgáltató. A program kimondottan a vállalkozások támogatására született, mi pedig egy picit utánajártunk, mit foglal magában. Ha dióhéjban kellene összefoglalnunk, akkor arról van szó, hogy az elektromos Mercedes-Benz kishaszonjárművet vásárlók dedikált támogatást kapnak az E.ON szakembereitől az optimális töltési infrastruktúra […]

Megmutatjuk mennyi mindent kínál gyárilag az MAN TGE: Felépítménykirály
Érdekes küldetésre indult idén a Rolling Tons csapata. Míg Sándor kollégánk Münchenben nyomozott az MAN TGE gyári felépítménykínálata kapcsán, addig Bence hazai ügyfeleket kérdezett a legkisebb oroszlán sikereiről.

Toyota Proace Van és Proace Verso EV teszt: Közepes méretű, de nem középszerű, ász
Izgalmas lehetőség a Toyota Proace EV, ha valaki közepes méretű, elektromos kishaszonjárművet keres. A két akkumulátorkapacitással és 100 kilowatt teljesítményű gyorstöltéssel elérhető modellt nemrég alaposan próbára tettük.














