Innovációs díjjal jutalmazta a Sécurité Routière, a francia közlekedésbiztonsági hatóság a Valeo Everguard ablaktörlő lapátját.
A szilikongumi egy vékony, víztaszító filmréteget hord fel a szélvédő felületére. Ez úgy jön létre és aktiválódik, ha kis sebességnél öt percig szárazon töröljük vele járművünk legfontosabb ablakát. Sikerességünk onnan látszik majd, hogy a következő felhőszakadáskor nem a Rajna–Majna–Duna-csatorna vízhálózatának kicsinyített képével kell szembesülünk, hanem kompakt, kerek, gyöngyszerű vízcseppeket látunk majd a szélvédőnkön táncolni. Ezeket nemcsak az említett lapát tünteti el, hanem óránként ötven kilométeres sebesség felett a menetszél is könnyedén lefújja. A szilikon további előnye, hogy az extrém hőmérsékleteknek is ellenál, legyen az meleg vagy hideg. Nem tud vele mit kezdeni az ózon, sőt az UV-sugárzás sem. Pedig ezek együtt okozzák a hagyományos gumival felszerelt ablaktörlő lapátok öregedését. Ezért a Valeo Everguard a gyártó szerint azoknál kétszer hosszabb élettartammal bír. Mindezek felett a szilikon puhasága és rugalmassága okán sem deformálódni, sem pedig elszakadni nem szoktak, ráadásul jelentősen lágyabban, valamint csendesebben törölnek, mint a keményedésre hajlamos gumilapátok.

Ikarus 350.02: Légiforgalmi utaskísérő
Nemzeti buszgyártónk és nemzeti légitársaságunk neve, látványa sokak szívét megdobogtatja. Ebben a gördülő csodában egymásra talált az Ikarus és a Malév, és szerencsére így azok is megtapasztalhatják ezt, akik annak idején lemaradtak erről az élményről.

Rába S22.217-6.2-003: Vasorrú Rába
Ha csak annyit hallottunk volna róla, hogy vasorrú és bogi, rögtön arra asszociálhatnánk, hogy mai kisfilmünk főszereplője Boglárka, a kerékerdei illetőségű, seprűnyélen táncoló boszorkány. Erről szó sincs, hiszen továbbra is haszonjárművekről mesélünk!

Volkswagen Crafter teszt: Megéri cserélni?
Alaposan megújult a Volkswagen Crafter. Az újdonságok sorában digitális műszeregységet, új fedélzeti információs és szórakoztató rendszert és gazdag biztonsági arzenált is találunk. Mit jelent mindez a mindennapokban, megéri lecserélni?

Tatra T158 Phoenix: Lengőtengelyes csőmester
Kevés haszonjárműgyártó élte túl a keleti blokkban a Kölcsönös Gazdasági Segítség Tanácsa, röviden KGST, összeomlását.

Renault Master L3H2: Feketeöves mester
Nap mint nap szürke eminenciásként róják az utakat. Tudjuk, hogy léteznek, minden nap találkozunk legalább egy példánnyal, mégsem vesszük igazán észre. Pedig hagyományosan kategóriájuk legpraktikusabb és legnagyobb egyedei közé tartoznak.

Volkswagen Transporter T3 és T4 Air Start Unit (ASU): Reptéri széltolók
Minden túlzás nélkül állíthatjuk, hogy mai főszereplőinktől elállt a lélegzetünk, mégsem szenvedtünk oxigénhiányban. Sőt!