Hirdetés:

Új, kívül-belül rendkívül igényes telephelyre költözött Tatán a 65 nyerges vontatót és valamivel több félpótkocsit üzemeltető Hubik Trans Sped Kft.

A megnyitóünnepségre a közel negyvenéves szakmai múltra visszatekintő cég kiemelt partnerei is meghívást kaptak, köztük természetesen az MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft. is. Az importőr vezetősége köszönetet mondott Hubik Sándor ügyvezető igazgatónak a tíz éve tartó gyümölcsöző kapcsolatukért és az új generációs MAN TGX első nagyobb hazai flottamegrendeléséért. A korábban vegyes flottával rendelkező fuvarozócég ugyanis tíz évvel ezelőtt beszerzett öt MAN TGX 18.440 XLX nyerges vontatót, amelyek egy év után a teljes üzemeltetési költségeket kielemezve számottevő megtakarítást mutattak. Így a Hubik Trans Sped Kft. néhány év alatt a teljes flottáját lecserélte TGX járművekre. A cég eddig 124 darab MAN vontatót állított munkába. Hubik Sándor tavaly az országban elsőként rendelt új generációs TGX vontatókat, majd elsőként vett át egy tízdarabos flottát. „Az új generációs, 510 lóerős TGX modelljeink száz kilométerenként akár 23-24 liter gázolajjal is beérik 24 tonna rakománytömeg mellett. Gépkocsivezetőink pedig szeretik a kényelmüket és a korszerű kialakításukat” – mondta Hubik Sándor.

Előző cikkTürelem teret terem
Következő cikkMents meg egy életet!
Kisgyermekkorom óta rajongok a tehergépkocsikért, ezért már a gépészmérnöki tanulmányaim alatt örömmel elkezdtem írni a Rolling Tons magazinba. Azóta nem szűnő lelkesedéssel tesztelem a legújabb haszonjárműveket, közel két évtizeden át főszerkesztőként vezettem a nyomtatott kiadványt.