Immár nemcsak hidrogénnel működő üzemanyagcellával hajtott személyautót és targoncát kínál sorozatgyártásban a Toyota, hanem városi buszt is. A Sora névre keresztelt jármű az első üzemanyagcellás autóbusz Japánban, amely típusengedélyt kapott, és március eleje óta sorozatgyártásban készül. Az első ütemben több mint száz példányt állít elő a Toyota, amelyek a japán fővárosban állnak szolgálatba a 2020-as tokiói olimpiai és paralimpiai játékokon. A Sora buszt a Toyota Mirai személyautóhoz kifejlesztett üzemanyagcellás rendszer elemeiből álló hajtás mozgatja, amely helyi károsanyag-kibocsátás nélkül, és minimális zaj-, illetve rezgésszinttel működik. Ráadásul a Sorát kilenc kilowatt teljesítményű külső elektromos csatlakozóval is ellátták, így a busz természeti katasztrófák során vészhelyzeti áramforrásként is használható. További különlegessége, hogy nyolc nagyfelbontású kamera segítségével tisztán érzékeli a jármű körüli gyalogosokat és kerékpárosokat, vészhelyzet esetén pedig hang- és fényjelzéssel figyelmezteti a vezetőt. Míg a gyorsításvezérlési funkció megakadályozza, hogy a busz hirtelen, nagy lendülettel induljon, ami veszélyes lehet az álló utasok számára. A 10,5 méter hosszú, 2,49 méter széles Sora 22 ülő- és 56 állóhelyet kínál, hajtásáról pedig két 114 kilowattos üzemanyagcella, illetve két 113 kilowattos villanymotor gondoskodik. A hidrogén számára 600 literes tartály áll rendelkezésre.
A jármű első és hátsó világítása LED-technológiával működik, és számos formai megoldás gondoskodik arról, hogy az üzemanyagcellás busz első pillantásra felismerhető legyen