Elnézést a focidrukkerektől, mert a cím megtévesztő. Az alábbi videónak semmi köze a labdarúgáshoz, viszont aki egy igazán érdekes UTE típust szeretne látni, ne hagyja ki!
Hirdetés:

Korábban is mutattunk már videókat az Ausztráliában népszerű UTE járművekről, amelyek lényegében személyautókból kialakított pickupok. Most azonban egy ritka, balkormányos példányt hoztunk. A videó készítője Kaliforniában akadt rá a különlegességre, és egyből fel is hívja a figyelmet a tényre, hogy az USA-ban sem ismeretlen ez a járműkategória. Gondoljunk csak a gyönyörű Chevy El Caminóra, vagy a Ford Rancheróra, illetve az inkább érdekes, mint csinos Dodge Rampage platósra.

 -

Hogyan nyílik egy UTE platója? Kiderül a videóból!

Doug DeMuro jól láthatóan kedveli a Holden UTE típusát, és el is magyarázza, hogy szerinte miért lenne érdemes forgalmazni az amerikai piacon ezeket a járműveket. Kiemeli a V8-as, 360 lóerős motort az 5,5 másodperces gyorsulással (0–60 mérföld/órára), rámutatva, hogy a típus valójában egy pickup és egy sportautó keveréke!
De, hogyan került a bal oldalára a kormánykerék? Erre is gyorsan megkapjuk választ: Egy LEFT HAND UTES nevű amerikai vállalkozás építi át Denver közelében az Ausztráliából importált Holdeneket.
A külső és belső szemle után természetesen menet közben is láthatjuk az autót. Doug kimondottan dicséri a sebességváltót, habár a tengelykapcsoló-pedált kissé keménynek érzi. Szerinte összességében olyan érzés vezetni a Holdent, mintha egy kupéban ülne az ember. Az autó eredeti tulajdonosa egyébként szörfdeszka szállítására használja a platót. A Holden UTE tehát inkább szabadidő-autó, mint haszonjármű. Kár, hogy a General Motors az ausztrál gyártás befejezésével halálra ítélte ezt a típust!