Megtartotta a sorozatgyártású F-150 Raptor változat 3,5 literes, V6-os, turbófeltöltős, 411 lóerős EcoBoost benzinmotorját, tízfokozatú sebességváltóját és változó nyomatékelosztású osztóművét a vadonatúj 2017-es évjáratú F-150 Raptor versenypickup is. Az új erőforrás egyébként nemcsak nagyobb teljesítményű, hanem takarékosabb is, mint a korábbi 6,2 literes, V8-as. A teljes mértékben zártszelvényekből álló alváza azonban egyedi fejlesztésű, amely nagy arányban tartalmaz nagy szilárdságú acélokat. Az F-150 Raptor karosszériája egyébként mintegy 15 centiméterrel szélesebb a normál F-150-énél. Ezenkívül a versenypickup 7,5 centiméter átmérőjű, versenyzésre optimalizált Fox Racing Shox lengéscsillapítókat, nagyobb rugóutakat biztosító felfüggesztéseket, egyedi gyártású bukócsövezést, ötpontos biztonsági övekkel ellátott versenyüléseket, LED-es fénysorokat, valamint digitális műszerpanelt kapott.
Ford F-150 Raptor versenypickup: A sivatag ura
Felkészült a 2016-os Best in the Desert (A sivatag legjobbja) tereprali versenyszezonra a Ford.
Hirdetés: