Mercedes-Benz X-osztály V6: Megérkezett a V6-os
Impozáns adatokkal büszkélkedhet a Mercedes-Benz X-osztály frissen bemutatott, V6-os dízelmotorral ellátott változata: 258 lóerő, 550 newtonméter legnagyobb nyomaték jellemzi a pickupot.
Hankook SmartCity AU04+ gumiabroncs: Városi buszokra tervezve
Minden szempontból városi igénybevételre tervezte legújabb buszabroncsát a Hankook. A városi autóbuszok számára kifejlesztett típus SmartCity AU04+ néven kerül forgalomba.
SCANIA CO2NTROL CUP 2018 verseny: Versenyre fel!
Idén is versenyre hívja a Scania a tehergépkocsi-vezetőket. Ezúttal a vállalat a hatékony vezetést állította a középpontba. A legjobb pilóták svédországi gyárlátogatást nyernek.
Van Hool hidrogénnel működő városi buszok: Hidrogénes flották
Összesen negyven hidrogénnel működő üzemanyagcellás városi busz leszállítására kapott megrendelést Németországból a Van Hool.
Scania az alternatív tüzelőanyagokért: Nyersgázzal
Hulladékból kinyert nyers, azaz kezeletlen biogázzal üzemeltetve teszteli motorjait a Scania a svéd Tekniska verken céggel együttműködve.
Volvo FH 540 Performance Edition: Svéd szépségek
Összesen két példány került hazánkba a Volvo FH 540 Performance Edition különleges műszaki tartalmú, kimagasló felszereltségű, illetve összetéveszthetetlenül egyedi megjelenésű kiadás járműveiből.
DAF vontatók a Gyümölcs Trade Kft.-nél: Plusz ötven DAF
Tevékenységének bővülése miatt növelte flottáját a Gyümölcs Trade Kft. Az ötven új DAF vontató már meg is kezdte munkáját.
IVECO Stralis NP üzemeltetői teszt: Te is fiam, Brutus?
Elsőként fordult a földgáz, mint alternatív tüzelőanyag felé az IVECO a nehézteherautó-gyártók közül. Mostanra jóval a konkurencia előtt járnak, ennek bizonyítéka az a több mint 23 ezer földgázüzemű járművük is, ami az utakat rója.
Dér Péter az MAN új értékesítési vezetője: Új MAN értékesítési vezető
Idén február elejétől Dér Péter az MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft. értékesítési vezetője.
Scania konvojozási kísérlet: Közelebb az autópályákhoz
Nincs megállás a konvojozás terén. Ezúttal a Scania tesztelt zárt pályán a mindennapi forgalomban nagy valószínűséggel bekövetkező eseteket, mint például egy személyautó besorolása a tehergépkocsikból álló konvoj tagjai közé.