Új Kässbohrer K.SHG konténerszállító alvázas félpótkocsik: Gerinces jellem

Egy konténerszállító alvázas félpótkocsi viszonylag egyszerű szerkezetnek tűnik, hiszen csak egy alvázból és három tengelyből áll. A Kässbohrer mégis alaposan megreformálta ezt egy díjnyertes innovációval. Így született meg a K.SHG termékcsalád. Számos újítást mutatott be a Kässbohrer az utóbbi időben a fenntartható fuvarozás jegyében a megnövelt hosszúságú pótkocsiktól a villamosított tengely alkalmazásáig. Ennek legújabb mérföldköve a K.SHG konténerszállító alvázas félpótkocsicsalád...

Új Renault Master: Mesteri megújulás

Nevéhez illően mesteri megújuláson esett át a Renault Master. Most bemutatott negyedik generációja ugyanis számos tekintetben példaértékű újításokat vonultat fel az alternatív hajtási megoldásoktól a digitalizáción át a raktér kialakításáig. Jól mutatja a Renault Master sikerét, hogy 1980 óta a világ ötvennél is több országában több mint hárommillió példányban talált gazdára. Ezt a sikertörténetet kell folytatnia a negyedik generációnak, ezért...

DAF Efficiency Champions: Kiélezett hatékonyság

Számos szakmai díj és tesztgyőzelem igazolja az új generációs DAF tehergépkocsik kiváló tüzelőanyag-fogyasztását. A holland gyártó Efficiency Champion néven bevezetett egy specifikációs csomagot, amely még inkább csúcsra járatja a hatékonyságot. Tavaly jóformán egyik rangos díjat a másik után zsebelte be az új generációs DAF XF 450 a különféle német teherautós szaklapok üzemanyag-hatékonysági összehasonlító tesztjein aratott győzelmeivel. Ezek ihletéséből az eindhoveni...

Schmitz Cargobull S.CF konténerszállító félpótkocsik: Megújult konténeresek

Négy konténerszállító félpótkocsit kínál Európában a Schmitz Cargobull a 20-45 lábas konténerek megbízható és biztonságos intermodális szállítására. Modellfrissítésük után új jelölésrendszer utal még határozottabban az egyes alkalmazási területeikre. Univerzális használatra született az S.CF ALLROUND 20-45 (korábban S.CF EURO) félpótkocsi, így 20 és 45 láb között minden méretű konténer felvételére alkalmas. Az S.CF LIGHT 40/45 (korábban S.CF EURO LIGHT) mérsékelt saját...

IVECO 2024-es modellév: Példátlan megújulás

Történelme során első alkalommal, teljesen megújítja járműpalettáját az IVECO. Ezzel együtt a szervizszolgáltatásokat sem hagyja érintetlenül. A legeknek még nincs vége, hiszen mindezt az eddigi legnagyobb, egymilliárd eurós beruházással érte el. Vállalati hatékonyság, vezetői élmény, fenntarthatóság, valamint hálózatba kapcsolás. Elsősorban ezt a négy tartópillért tűzték zászlajukra a torinói taljánok. Az immár szokásosnak mondható szén-dioxid-kibocsátás, valamint a tüzelőanyag-fogyasztás csökkentése mellett a...

Stellantis kishaszonjárművek megújulása: Ragyogó csillagok

Égett a plasztikai sebészek keze alatt a munka a Stellantis háza táján. A Citroën, a Fiat Professional, az Opel, valamint a Peugeot teljes haszonjármű palettája jelentős ráncfelvarráson esett át. Széles fronton támad a Stellantis! Megújult a Citroën Berlingo Van, a Jumpy és a Jumper, de nem maradtak le a fogaskeréktől az oroszlánok sem. Hiszen a Peugeot E-Partner, E-Expert, valamint az...

A Mercedes-Benz és a Setra buszok újdonságai: Fókuszban a biztonság

Főként a biztonság terén erősödnek a Mercedes-Benz és a Setra buszok az általános járműbiztonsági rendelet évében. Néhány hasznos termékújdonság mellett a legnagyobb durranás a jóformán minden típushoz elérhető digitális visszapillantó tükör. Immár szólóként is debütált az eCitaro fuel cell, amely hatótávnövelőként használja az üzemanyagcellát, és akár 400 kilométeres napi hatótávot kínál! Az üzemanyagcella további előnye, hogy hulladékhőjét felhasználhatják az akkumulátorok...

A BYD újdonságai: Láthatóvá váló erő

Szívátültetésen átesett helyközi emeletessel és teljesen új felépítésű városlakóval gazdagítja az elektromos autóbuszok piacát a BYD. Kitartó munkával szépen felhúzták a világ egyik legnagyobb járműgyártó vállalatát, s elindultak hódítani. Úgy került föl tavaly a globális autógyártás tízes toplistájára a BYD Auto, hogy mi csak egy aprócska szeletét látjuk az értékesítéseiknek! Tavaly hárommillió hibrid és elektromos járművet értékesítettek, ebből kevesebb mint...

Fliegl ultrakönnyű félpótkocsik: Könnyen hatékonyak

Több szempontból is előnyös, ha egy pótkocsi tömege a lehető legkisebb. Teljes terhelésnél több árut vihet a jármű, egyébként pedig kisebb a tüzelőanyag-fogyasztás. A Fliegl nagy mestere a tömegcsökkentésnek, íme három példa, egyéb innovációkkal. Tavaly a B-Trailers belga kereskedő 25 ultrakönnyű tekercsszállító függönyponyvás félpótkocsit adott át a Magetra cégcsoportnak és a Frisaye vállalatnak, húsz RoadRunner modellt Ultralight kivitelben és ötöt...

Teljes gázzal a fenntarthatóság felé

Számos érdekességet mutatott be nemrég az Isuzu. Átfogóan megújította a D-Max pickupot, kidolgozott egy akkumulátorcserés rendszert elektromos kisteherautóknak, valamint leleplezett egy elektromos városi buszt és egy üzemanyagcellás nehéz-teherautót. Hazánkban a legtöbben a D-Max pickupról ismerik az Isuzu márkát. Nem véletlenül, hiszen a platós terepjárók világszerte igen népszerűek, 1974 óta több mint száz országban már több mint ötmillió példányuk talált gazdára....
Hirdetés:
error: Védett tartalom