Immár a Peugeot Boxer is megkapta a kétliteres, Euro 6-os BlueHDi dízelmotort, amely nemcsak tisztább üzemű a korábbinál, hanem tüzelőanyag-takarékosabb is. Az új erőforrás 110 lóerős, 300 newtonméteres, 130 lóerős, 340 newtonméteres és 160 lóerős, 350 newtonméteres változatokban kerül be a márka legnagyobb kisáruszállítóiba, hatfokozatú kézi sebességváltóval és stop-start funkcióval társítva. A 130 lóerős változat vegyes ciklusú átlagfogyasztása így 6,0 liter száz kilométerenként. Ezenkívül az SCR-rendszer révén némi AdBlue-fogyasztással is számolni kell, a 15 literes tartály tartalma körülbelül tízezer kilométerre elegendő. Mindemellett a Boxer hálózatba kapcsolhatóságát is fejlesztették, így már táblagép-, illetve okostelefon-tartó, USB-csatlakozó és 12 voltos aljzat is rendelkezésre áll a műszerfalon, míg a szellőzőnyílásokat alumínium színű keret díszíti. Továbbá megjelent a kínálatában a táblafelismerő rendszer és az automatikus távfénykapcsolás, valamint fejlettebb elektronikus menetstabilizálót kapott a típus, amely akár háromtengelyes modellekhez is kalibrálható.
Már táblagép-, illetve okostelefon-tartó, USB-csatlakozó és 12 voltos aljzat is rendelkezésre áll a műszerfalon, míg a szellőzőnyílásokat alumínium színű keret díszíti az új Boxerben