Bluebus 6m IT3 teszt: Francia cukiság a spanyol fővárosban

Hirdetés:

Színe és neve is kék, lelke pedig tiszta fehér, mert minden porcikájából sugározza, hogy személyszállításra született. Sajnos a francia trikolórt teljessé teszi a messziről jól láthatóan lengetett vörös zászlóval. Ilyen a francia életérzés piciben?

Rendkívül ígéretes versenyző a Bluebus 6m IT3, ezt a csöppséget vártam mind közül a legjobban. Egyetlen „apróságtól” eltekintve szinte tökéletes egy járgány, amelynek minden részletében tetten érhető, hogy a „nagy”, „rendes” buszokkal szerzett tudás alapján építették.

A Bluebus 6m IT3 főbb műszaki adatai
Hosszúság/szélesség (kamerás tükrökkel)/magasság (mm):5940/52202 (2400)/2962
Tengelytáv (mm):3900
Első/hátsó túlnyúlás (mm):1237/803
Fordulókör átmérője (mm):14 540
Villanymotor típusa:központi villanymotor a tengely előtt
Legnagyobb teljesítmény (kW):140
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm):400
Akkumulátorok kapacitása (kWh):126
Hatótáv (km):akár 280
Saját tömeg (kg):kb. 5500
Megengedett össztömeg (kg):8300
Maximális utaskapacitás:35

Az International Bus of the Year zsűri magyar tagja a Rolling Tons. A zsűri ősszel Madridban rendezte a Minibus Euro Test 2024 összehasonlító tesztet, amely során a Minibus of the Year 2025 címre érdemes járművet kerestük. A teszt összes videóját ebben a lejátszási listában találod meg:

Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?
Teszt

Scania 45 R A4x2NA teszt: Kiváltható a V8?

Csodás hangú csúcsdízel helyett konnektorhoz láncolt villany-teherautó?! Úgy vélem, itt az ideje, hogy kicsit körbejárjuk, mit jelent az elektromos átállás, és milyen műszaki megoldásokat kínál erre a svéd prémiummárka.

Használt Renault Trucks haszongépjárművek: Egy kamion két élete
Háttér

Használt Renault Trucks haszongépjárművek: Egy kamion két élete

Tudtátok, hogy a Renault Trucks használtgépjármű-értékesítési elvei példaértékűek? A felelős nyersanyag-gazdálkodás jegyében mindent megtesznek, hogy teherautóik minél tovább használatban maradjanak – most pedig egy akcióval is támogatják ezt!

Megmutatjuk, milyen egy járműgyár
Háttér

Megmutatjuk, milyen egy járműgyár

Láttad már, hogy készülnek a járművek? Van öt perced? Ha az első kérdésre nem, a másodikra viszont igen a válaszod, akkor most figyelj! A KIA szlovákiai gyára szupertitkos, nem készülhet benne, sem fotó, sem videó. Mi viszont szereztünk felvételeket!

Aveuro eSprinter teszt: Mennyit akar a szarka?
Teszt

Aveuro eSprinter teszt: Mennyit akar a szarka?

Rendkívül igényes részletek és a Mercedes-Benz kiváló hajtáslánca állnak szemben a befejezetlen és átgondolatlan megoldásokkal. Az Aveuro városi mindenese egyszerre iskolabusz, igényes reptéri transzfer és mozgáskorlátozottakat szállító kistérségi segéd.

IAA Transportation 2024, 2. rész.: Így épülnek a holnap haszonjárművei
Technika

IAA Transportation 2024, 2. rész.: Így épülnek a holnap haszonjárművei

Gyere velünk egy gyors standbejárásra, nézzük végig, milyen trendeket láttunk az IAA Transportation 2024 kiállításon. Elárulom előre, hogy a hagyományos dízelmotorok jócskán háttérbe szorultak, a helyükön a villamosítás és az üzemanyagcella állt. Hannoveri beszámolónk második részében a beszállítók kínálatán keresztül tekintjük át, merre tart az iparág.

DAF teherautók menetpróbája: Segít takarékoskodni, ha hagyod
Teszt

DAF teherautók menetpróbája: Segít takarékoskodni, ha hagyod

Kívülről egyetlen pici apró jelét mutatják annak, hogy megint vagy kilenc százalékkal takarékosabbá váltak a DAF XD, XF, XG és XG+ teherautói. Persze ehhez az is kell, hogy megrendeléskor ne mondjatok le az előnyöket biztosító felszerelésekről, valamint az, hogy használjad is azokat.

Itt elmondhatod a véleményedet!