Újabb magyarországi műhellyel bővíti szervizhálózatát a Scania. Immár heten vannak, mint a törpék.
Azonban vélhetően a Szombathely melletti Vépen megnyitott szerviz sem Hófehérke látogatására, hanem a sorhatos és V8-as erőforrásokkal felvértezett griffmadaras teherautók érkezésére számít. A 850 négyzetméteres műhely a moduláris kialakításnak köszönhetően magában hordozza a jövőbeli bővítés lehetőségét. A Scania számára kiemelt jelentőségű a szerviz fenntarthatósága, hiszen célkitűzéseik szerint 2025-re ötven százalékkal akarják csökkentetni a tevékenységeikből származó szén-dioxid-kibocsátást. Ezért az épület szigetelését sem vették félvállról, miközben a fűtést hőszivattyúkra bízták és zöld áramra kötöttek szerződést az energiaszolgáltatóval. Egyúttal a műhely 2200 négyzetméteres környezetét pázsittal tették barátságosabbá, valamint szó szerint zöldebbé. A vépi szerviz építéséhez a Galambos Trans Kft. logisztikai vállalat nyújtott segítő kezet. Egyúttal a helyszínt is ők biztosították a Scania számára. A műhelyt felkészítették a teljesen elektromos járművek karbantartására és javítására is.

MAN Lion's Coach 14 E prototípus menetpróba: Hatvanszoros hatótávszorongás?
Gyorsan lelövöm a poént, nem, nincs szükség a negatív hullámokra! A dízelmotorosokkal közel azonos, több száz kilométeres napi hatótávot ígér az MAN Lion’s Coach 14 E!

Knorr-Bremse iTEBS X fékvezérlő: Felfedjük a titkait
Ismét Kecskemétről jelentkezünk. Korábbi videónkban a Bács-Kiskun vármegyei gyár történetét és termékeit mutattuk be nektek, most pedig egy igazi csemegét hoztunk el!

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.