Hirdetés:

Immár kilencedik alkalommal a száguldó masztodonok legfőbb támogatója, egyúttal gumiabroncs-beszállítója a Goodyear.

Sőt, a kamion-Európa-bajnokság (Goodyear FIA ETRC) idei szezonjára egy teljesen új gumikeveréket kotyvasztottak a boszorkánykonyhájukban. Ígéretük szerint elsősorban a tartósságot, valamint a tapadást sikerült növelniük nedves útfelületen. Ez azért jelentős, mivel az ETRC szabályai szerint a teljes versenyszezonban egyetlen típusú gumiabroncsnak kell helytállnia. Legyen szó száraz, nedves, hideg vagy éppen forró flaszterről, minden körülmények között kiegyensúlyozott viselkedést várnak el a versenycsapatok a Hermész szárnyas sarujával díszített abroncsoktól. Az is kulcsfontossággal bír, hogy a gumiabroncsok a teljes élettartamuk során lehetőleg egyenletesen kopjanak. Természetesen ez évről-évre komoly kihívás elé állítja a Goodyear szakembereit. Olyan korban élünk, amikor az alapvetően öncélúnak tűnő motorsportok sem hagyhatják figyelmen kívül a fenntarthatóság kérdését. Ehhez kiváltképp tartósságukkal járulnak hozzá a Goodyear gumiabroncsai, hiszen így kevesebbre van belőlük szükség a versenyszezonban. Számunkra azonban az a legfontosabb, hogy idén is végig Kiss Norbert ötszörös kamion-Európa-bajnok versenykamionja alá kerüljenek a legtartósabb, egyben „leggyorsabb” gumiabroncsok!

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Történelem

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj

Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

A földre szállt hold mostantól az elektromos autók otthona
Zöld jövő

A földre szállt hold mostantól az elektromos autók otthona

Rögtön azzal kezdem, hogy eloszlatom a képzavart, amit a címmel generáltam. MOONCITY névvel hozott létre élményközpontot Budaörsön a Porsche Hungaria. Az egykori Agip-székház helyén immár elektromos autók és töltési megoldások tesztközpontja található.