Mivel a tengerentúlon továbbra is nagy népszerűségnek örvendenek a hagyományos „csőrös” nyerges vontatók, ezért az ottani gyártók ennek figyelembevételével fejlesztenek. A karosszéria külső megjelenése a klasszikus vonalakat idézi, áramvonalas kivitelben, míg a lemezek alatt modern technika rejtőzik. Az utastér kialakítása, elsősorban a műszerfal is hasonlóképpen álcázza az idő múlását, de a digitális világ elkerülhetetlenül megjelent itt is. Az amerikai piac meghatározó International márkája az RH típusán már korábban bevezetett néhány apró, de fontos változtatást. Gyakorlatilag ezeket kapta most meg a zászlóshajó, a LoneStar is.
A kor elvárásait követve, a gazdaságosság, a kényelem és a biztonság jegyében végrehajtott diszkrét megújulás részeként módosították a LoneStar kábelezését. A fülkébe telepítették az elosztódobozokat, ennek köszönhetően azok nincsenek kitéve az időjárás viszontagságainak. Átdolgozták a cserét, illetve karbantartást igénylő minden alkatrész elhelyezését is, mégpedig úgy, hogy azok még könnyebben hozzáférhetők legyenek. Ily módon gyorsabban elvégezhetők a szükséges beavatkozások, azaz kevesebb ideig kell „hasztalanul” állnia a járműnek szervizelés miatt. Szintén ezt a célt szolgálja a hosszabb szervizperiódusúra cserélt új alkatrészek beépítése is.
Az International LoneStar egyszerűbb, gyorsabb szervizelhetőségéhez ugyancsak hozzájárul az új kipufogógáz-utánkezelő rendszer. Ez immár egyetlen házban kapott helyet, így 60 százalékkal kisebb és 40 százalékkal könnyebb elődjénél, ezzel is hozzájárulva a tömegcsökkenéshez. Márpedig a kisebb saját tömeg a hasznos teherbírás növekedéséhez éppúgy elengedhetetlen, mint a gazdaságossághoz. Ez utóbbi tekintetében a frissített LoneStar háromszázalékos javulást ért el elődjéhez képest. A szerényebb tüzelőanyag-fogyasztás egyrészt a Cummins X15 erőforrásnak, másrészt a módosított, áramvonalasabb formának köszönhető. Kissé átrajzolták ugyanis a fülke orr-részét és a sárvédőket, valamint szintén előnyösebb formájúak az új visszapillantó tükrök.
Az áramvonalasabb karosszériaelemek miatt is csendes fülke ergonómia tekintetében szintén példamutatóan fejlődött, elsősorban a felhasználói visszajelzések alapján. A fedélzeti számítógép új felületen jeleníti meg adatait, valamint ugyancsak új a motorféküzem és a fokozatváltás funkcióit egyesítő sebességváltókar. Szintén módosították az ajtókárpitokat, valamint az oldalablakokat és a visszapillantó tükröket, a még jobb oldalirányú kilátás érdekében. Mindezeken túl a vezetőasszisztenseket is továbbfejlesztették, beleértve az alapáras automatikus vészfékező rendszert. A kényelmet és a szervizben töltött időt egyaránt nagyban mérsékli az extraként rendelhető OnCommand® Connection. E távdiagnosztikai és programozó rendszer jóvoltából akár menet közben ellenőrizhető és át is programozható, frissíthető a motorvezérlés. Kevésbé hasznosak, de a járművüket szerető és egyéniségüket is kifejezni vágyó fuvarozóknak, illetve gépkocsivezetőknek örömteli extrák a vontatót fényárban úsztató különböző csomagok. Az ötféle fülkével kínált friss LoneStar már rendelhető Észak-Amerikában, és az első példányok karácsonyra meg is érkeznek a leggyorsabb vevőkhöz.