Tudom, már-már szentségtörés ez a cím. Ám jogos a kérdés: mi szüksége a fekvőtámaszozás közben a Földet magától ellökő félistennek bármilyen segítségre?
Hirdetés:

Hogyan lehet, hogy egy konvoj mindegyik járművének kormánya mögött Chuck Norris ül? Ha már motorizált társat választ, akkor miért éppen a Fiat Ducato 4×4 változatát? Ezek azok a problémák, amelyek igazán megmozgatják az ember elméjét, amelyek nem hagyják aludni éjszaka. A fent feltett kérdések nagy része szerencsére egyértelmű, hiszen azt a róla elnevezett tények (mémek) alapján tudjuk, hogy Chick Norris közel mindenható. Ez nagy terhet emel le a vállunkról, ezzel a legtöbbre választ is találtunk. Ám hogyan kerül egy mondatba Chuck Norris és a Fiat Ducato? Csak tippelni tudunk, de a fenti legutolsó kérdésünk hátterében is a sztár mindentudása állhat. Azért választotta a Ducato 4×4 kivitelét, mert ő legalább tud az újdonságról.

Viccet félretéve tényleg furcsa kombináció ez, egyértelműen a Volvo Trucks által elkezdett vírusvideó-őrületet szeretnék az olaszok is meglovagolni. A márka által belemagyarázott üzenet szerint ha az ember Chuck Norris, akkor legyen profi (értsd: a Fiat Professional termékét használó). Ám Chuck Norris mindent tud, minden megold! Ezek szerint még az is lehetne, hogy a Fiat önmagától semmit sem tud, minden képességét a vezetőnek köszönheti. Mindannyian tudjuk, hogy mindent ő csinált a filmben, nem a jármű. Nyilvánvalóan a mémek világából a valóságba lépve nem ez a helyzet, azonban Chuck Norris személyévével éppen ezért lőttek túl a célon. Ő egyszerűen túl sok, túl jó. Ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy ne lenne szórakoztató a fenti reklám, csak szerintem nem éri el célját.

 -

Könnyű terepen, vidéki földutakon végzett elosztófuvarozásra, kész termékek kistermelőktől való elszállítására tökéletes lehet

Ahogy egyelőre a Fiat Ducato 4×4 is egy kicsit összecsapott valaminek tűnik. Két sajtóanyagban is említést tesznek róla, egy motokrossz-szponzoráció kapcsán, valamint egyszer azzal összefüggésben, hogy a típus milyen remek alap lakóautók számára. A látványos és gazdag képanyag mellett azonban infó jóformán semmi, közel sem leszünk olyan képzettek a Ducato 4×4 témájában, mint Chuck Norris.

Annyit tudunk, hogy a három éve alaposan megújult harmadik nemzedék új kivitele hamarosan elérhetővé válik. Elárulják, hogy az állandó összkerékhajtási rendszerben két osztómű és egy automatikus központi folyadékos tengelykapcsoló található. Kiderül, hogy az optimális nyomatékelosztást biztosít a tengelyek között sárban, hóban és homokon haladva. Arra is fény derül, hogy a hajtáslánc új elemeit az egyik oldalra csoportosították a felépítményezés megkönnyítésére.

 -

Kérdés, hogy az összkerékhajtás mennyivel nehezíti a felépítményezést, hiszen nyilvánvalóan egyik gyártó sem számolt eddig a kardántengely helyigényével

Ám nem derül ki, hogy melyik motorokhoz, melyik kivitelek és méretek esetén elérhető egyáltalán az összkerékhajtás. Tippünk sincs, hogy mit jelent a hamarosan, ugyanis már több mint két hónap telt el az új változat első említése óta. Nem értjük, hogy a Fiat Ducato két ikertestvére, a Citroën Jumper és a Peugeot Boxer esetében miért nem szellőztették meg még a 4×4 érkezését. Kár, hogy mi földi halandók méltatlanok vagyunk Chuck Norris zsenijéhez, mert a már megoldott problémák helyére új kérdések érkeztek. Abba amúgy már bele sem merek kezdeni, hogy Chuck Norris miért vállalta el a szerepet, mert megkapnám, hogy materialista vagyok. Pedig csak realista.

 -

Kérdés, hogy az összkerékhajtás mennyivel nehezíti a felépítményezést, hiszen nyilvánvalóan egyik gyártó sem számolt eddig a kardántengely helyigényével