Talán első pillantásra feltűnik, hogy új ez a Lion’s City, hiszen Budapest, Kaposvár és Miskolc útjain naponta találkozhatunk az aktuális nemzedékkel. Sasszeműek azt is észrevehetik, hogy kívül-belül igazodik az új Lion’s Coach formai nyelvezetéhez. Ám ez a megújulás nem csupán a formatervet érinti! Teljesen új generáció érkezését jelentette be az MAN – nem is akármennyire előre. Bár a típus elvileg csak jövő tavasszal mutatkozik be, szeptembertől már üzemeltetői tesztek keretében több városban éles körülmények között teszik majd próbára. Ám ami talán még ennél is fontosabb, hogy a típus elektromos változatát is kiadják gyakorlati próbára jövőre! Ugyanis a márka elektromobilitási stratégiájának egyik sarokköve a városi autóbuszaik következő nemzedékhez tervezett moduláris építőkészlet.
Teljesen új generáció ez, amelyet tervezése során már eleve felkészítették az alternatív hajtásláncok eltérő igényeire – így a gáztartályok és az akkumulátorok nem utólagos ötletként kerülnek a járműbe
Hagyományos értékek tekintetében is igyekszik sokat letenni az asztalra a termék. Csökkentett teljes életciklusra vetített költségeket biztosít, például többek között olyan megoldásokkal, mint az akár 10 000 üzemórát teljesítő fénykibocsátó diódák. Az első és hátsó fényforrások egyaránt elérhetők teljes egészében LED-technikájú kivitelben. A világosabb színeket alkalmazó utastérben is LED-es az indirekt világítás, sőt opcionális hangulatvilágítás is rendelhető. A járművezető számára jobb kezelhetőséget ígérnek, míg a magasabbra emelt vezetőülés megkönnyíti a kommunikációt a beszálló utasokkal. A további részletek megismeréséig valószínűleg még jó sokat kell aludnunk…
Teljesen új generáció ez, amelyet tervezése során már eleve felkészítették az alternatív hajtásláncok eltérő igényeire – így a gáztartályok és az akkumulátorok nem utólagos ötletként kerülnek a járműbe