Porosodik egy rakottan is 3,5 tonnával mérlegelő szimpla- vagy duplafülkés, első-, hátsó-, vagy összkerékhajtású modulegyterű, furgon, teherautó vagy pickup az udvarodban, netán a panelház előtt? Nem a tiéd, csak ráültettek? Sebaj, te vagy a mi emberünk!
Haszonjárművekkel foglalkozó médiumként kötelességünknek érezzük, hogy bizonyos rendszerességgel felmérjük a hazai kishaszonjárművek életkorát, hajtásláncát, felépítését, felépítményét, felszereltségét, működési területét, feladatait, valamint felhasználóik velük szemben támasztott igényeit. Kutatásunk korántsem öncélú, mivel nemcsak mi, hanem flottád bővítésekor te is profitálhatsz belőle. Hiszen a járműgyártók a felmérésünkből puskázva igyekeznek majd minél jobban a kedvedben járni, egyúttal az igényeidhez igazítani a kínálatukat. Ezúttal a világ legnagyobb autógyártója, a hazai és nemzetközi piac egyik legfontosabb szereplője, a Toyota Professional segíti munkánkat. Hiszen idén, valamint jövőre jelentősen megújul a palettájuk, egyúttal kiegészül a 3,5 tonna megengedett össztömegű kategória legnagyobb méretosztályú Toyota Proace Max kishaszonjárműveivel.
Kattints a képre, és töltsd ki a felmérésünket, az első száz kitöltőnek ajándékot küldünk!
Természetesen a végére hagytuk a tutit, hiszen a kérdőívünket kitöltő első száz kishaszonjármű-tulajdonos, -sofőr, -felhasználó mindegyike exkluzív, praktikus, informatív, valamint szó szerint Professional ajándékcsomagot kap! Igen, egészen pontosan száz (számmal: 100) ajándékcsomag várja, hogy hóna alá vegye a postagalamb és végre kiröpülhessen a Rolling Tons szerkesztőségéből. Jó eséllyel hozzád, ha nem késlekedsz! Úgyhogy vegyél részt kutatásunkban és töltsd ki az űrlapot még ma!
DAF teherautók menetpróbája: Segít takarékoskodni, ha hagyod
Kívülről egyetlen pici apró jelét mutatják annak, hogy megint vagy kilenc százalékkal takarékosabbá váltak a DAF XD, XF, XG és XG+ teherautói. Persze ehhez az is kell, hogy megrendeléskor ne mondjatok le az előnyöket biztosító felszerelésekről, valamint az, hogy használjad is azokat.
KiMAXolt újdonság
Rég volt már, amikor a Toyota ekkora méretű kishaszonjárművet kínált Magyarországon. Az új Proace Max nem finomkodik, rárúgja az ajtót a konkurenciára – teheti, mert mindene megvan ahhoz, hogy testvéreihez hasonló sikereket érjen el a nagyfiúk között.
Minibus Euro Test 2024 és Minibus of the Year 2025: Magyar versenyzővel Madridban
Első ízben indult egy magyar gyártó is a nagy európai minibuszteszten! A debreceni versenyző egyedüli dízelmotorosként az ára mellett egy másik nagy aduászt is tartogatott a tarsolyában.
Toyota Hilux teszt: Csak azért is megpróbáljuk legyőzni
Legendás nemcsak a pickupok között, hanem a járműgyártás egészét tekintve is a Toyota Hilux. Nagy teljesítményű dízelmotorral, automatikus váltóval és kényelmes belsővel kecsegtet, így jogosan merül fel a kérdés, hogy még mindig legyőzhetetlen?
Toyota Proace Van és Verso teszt: Így kell klónozni
Messze lekörözték ikertestvéreiket a hazai értékesítésekben a Toyota Proace Van és a Toyota Proace Verso modellek! A márka sikerének titkait elemző sorozatunkban ezúttal a közepes haszonjármű megújulásának részleteit vizsgáljuk meg közelebbről.
IAA Transportation 2024, 1. rész.: Sok kicsi sokra megy
Katasztrófaturisták itt láthatnak finoman fogalmazva is érdekes kezdeményezést Kínából, de legalább ugyanannyi lenyűgözően megdöbbentő újdonságot is ugyanonnan. Világpremierből, izgalmas koncepciókból is jutott az IAA Transportation 2024 kiállításra.