Porosodik egy rakottan is 3,5 tonnával mérlegelő szimpla- vagy duplafülkés, első-, hátsó-, vagy összkerékhajtású modulegyterű, furgon, teherautó vagy pickup az udvarodban, netán a panelház előtt? Nem a tiéd, csak ráültettek? Sebaj, te vagy a mi emberünk!
Haszonjárművekkel foglalkozó médiumként kötelességünknek érezzük, hogy bizonyos rendszerességgel felmérjük a hazai kishaszonjárművek életkorát, hajtásláncát, felépítését, felépítményét, felszereltségét, működési területét, feladatait, valamint felhasználóik velük szemben támasztott igényeit. Kutatásunk korántsem öncélú, mivel nemcsak mi, hanem flottád bővítésekor te is profitálhatsz belőle. Hiszen a járműgyártók a felmérésünkből puskázva igyekeznek majd minél jobban a kedvedben járni, egyúttal az igényeidhez igazítani a kínálatukat. Ezúttal a világ legnagyobb autógyártója, a hazai és nemzetközi piac egyik legfontosabb szereplője, a Toyota Professional segíti munkánkat. Hiszen idén, valamint jövőre jelentősen megújul a palettájuk, egyúttal kiegészül a 3,5 tonna megengedett össztömegű kategória legnagyobb méretosztályú Toyota Proace Max kishaszonjárműveivel.
Kattints a képre, és töltsd ki a felmérésünket, az első száz kitöltőnek ajándékot küldünk!

Természetesen a végére hagytuk a tutit, hiszen a kérdőívünket kitöltő első száz kishaszonjármű-tulajdonos, -sofőr, -felhasználó mindegyike exkluzív, praktikus, informatív, valamint szó szerint Professional ajándékcsomagot kap! Igen, egészen pontosan száz (számmal: 100) ajándékcsomag várja, hogy hóna alá vegye a postagalamb és végre kiröpülhessen a Rolling Tons szerkesztőségéből. Jó eséllyel hozzád, ha nem késlekedsz! Úgyhogy vegyél részt kutatásunkban és töltsd ki az űrlapot még ma!

Rába S22.217-6.2-003: Vasorrú Rába
Ha csak annyit hallottunk volna róla, hogy vasorrú és bogi, rögtön arra asszociálhatnánk, hogy mai kisfilmünk főszereplője Boglárka, a kerékerdei illetőségű, seprűnyélen táncoló boszorkány. Erről szó sincs, hiszen továbbra is haszonjárművekről mesélünk!

Volkswagen Crafter teszt: Megéri cserélni?
Alaposan megújult a Volkswagen Crafter. Az újdonságok sorában digitális műszeregységet, új fedélzeti információs és szórakoztató rendszert és gazdag biztonsági arzenált is találunk. Mit jelent mindez a mindennapokban, megéri lecserélni?

Tatra T158 Phoenix: Lengőtengelyes csőmester
Kevés haszonjárműgyártó élte túl a keleti blokkban a Kölcsönös Gazdasági Segítség Tanácsa, röviden KGST, összeomlását.

Renault Master L3H2: Feketeöves mester
Nap mint nap szürke eminenciásként róják az utakat. Tudjuk, hogy léteznek, minden nap találkozunk legalább egy példánnyal, mégsem vesszük igazán észre. Pedig hagyományosan kategóriájuk legpraktikusabb és legnagyobb egyedei közé tartoznak.

Volkswagen Transporter T3 és T4 Air Start Unit (ASU): Reptéri széltolók
Minden túlzás nélkül állíthatjuk, hogy mai főszereplőinktől elállt a lélegzetünk, mégsem szenvedtünk oxigénhiányban. Sőt!

Daimler Buses eMobility Days: Villanybuszt mindenkinek!
Már háromszáznál is kevesebbet kell csak aludni, hogy bemutassák a Mercedes-Benz Intouro elektromos változatát! Az előzetes kapcsán mögé nézünk egy picit, hogy milyen lehetőségeket és kihívásokat hordoz a normálpadlós helyközi villanybusz.