Hirdetés:

Újabb magyarországi műhellyel bővíti szervizhálózatát a Scania. Immár heten vannak, mint a törpék.

Azonban vélhetően a Szombathely melletti Vépen megnyitott szerviz sem Hófehérke látogatására, hanem a sorhatos és V8-as erőforrásokkal felvértezett griffmadaras teherautók érkezésére számít. A 850 négyzetméteres műhely a moduláris kialakításnak köszönhetően magában hordozza a jövőbeli bővítés lehetőségét. A Scania számára kiemelt jelentőségű a szerviz fenntarthatósága, hiszen célkitűzéseik szerint 2025-re ötven százalékkal akarják csökkentetni a tevékenységeikből származó szén-dioxid-kibocsátást. Ezért az épület szigetelését sem vették félvállról, miközben a fűtést hőszivattyúkra bízták és zöld áramra kötöttek szerződést az energiaszolgáltatóval. Egyúttal a műhely 2200 négyzetméteres környezetét pázsittal tették barátságosabbá, valamint szó szerint zöldebbé. A vépi szerviz építéséhez a Galambos Trans Kft. logisztikai vállalat nyújtott segítő kezet. Egyúttal a helyszínt is ők biztosították a Scania számára. A műhelyt felkészítették a teljesen elektromos járművek karbantartására és javítására is.

MAN és NEOPLAN buszok menetpróbája: Ilyen kényelemben ritkán utazhatsz!
Teszt

MAN és NEOPLAN buszok menetpróbája: Ilyen kényelemben ritkán utazhatsz!

Csodás környezetben, az Alpok kanyargós hegyi útjain próbáltuk ki, mit tudnak ma az MAN és a NEOPLAN autóbuszai. Sajnos nem született mindenki egyenlőnek, nem minden érintett örülhet ugyanolyan nagy horderejű újdonságoknak. Azonban egy kis figyelem mindenkinek jutott! Részletesen mesélünk mai videónkban a gépészet, az elektronikus-elektromos rendszer és a biztonsági arzenál újdonságairól az MAN Lion’s Coach […]

Mit tud ma és holnap az MAN?
Teszt

Mit tud ma és holnap az MAN?

Nem varázsgömb segítségével, hanem konkrét termékeken keresztül néztük meg, mit hoz a jövő az MAN számára. Az alaposan felfrissített kishaszonjárművük mellett kipróbáltuk az elmúlt, az idei és a következő év dízelmotoros újdonságait a nehéz-teherautóik kapcsán. A zöld átállásukkal összefüggésben nemcsak az elektromos vontatókba kóstolhattunk bele, de a hidrogént égető belső égésű variánst is megkergettük egy […]

Kögel történelem: Nem százas!
Történelem

Kögel történelem: Nem százas!

Nyugodt szívvel kijelenthetjük, hogy Franz Xaver Kögel maradandó értéket hagyott az utókorra. Franz sem gondolta 1934-ben, hogy egykori tanítómesterének szerény bognárműhelyét sikerül Európa egyik legjelentősebb pótkocsigyártójává varázsolnia.

Új Volkswagen ID. Buzz változatok: Csúcsra járatják
Bemutató

Új Volkswagen ID. Buzz változatok: Csúcsra járatják

Persze, persze lefelé is bővítették az ID. Buzz kínálatát, kisebb akkuval, olcsóbban is elérhető, de a legnagyobb feneket ők is az új zászlóshajónak kerítették. Izgalmas műszaki újdonságok várnak ránk, de azért még mindig erős korlátok között.

Knorr-Bremse fékalkatrészek: Biztonsági matekpélda
Technika

Knorr-Bremse fékalkatrészek: Biztonsági matekpélda

Nemhogy kiszámolni, megtippelni is nehéz, hogy a Knorr-Bremse által legyártott féktárcsák vajon hány haszonjárműben dolgoztak az évek során, és ezzel mekkora biztonsági pluszt eredményeztek. Ám a konkrét előnyöket szerencsére könnyebb számszerűsíteni.

Itt elmondhatod a véleményedet!