Nincs mit tenni, a villamosítás terén eddig háttérbe szoruló pickupok sem kerülhetik el sorsukat.
Már jövőre bemutatkozhat kontinensünkön az Isuzu D-Max teljesen elektromos változata, ami egyben a dízelmotorjairól is nevezetes japán gyártó egyik első elektromos járművének tekinthető. A valóban állandó összkerékhajtási rendszert két e-tengellyel érték el. Megmaradt a D-Max robusztus alváza, így a jövőbeli felhasználóknak sem kell lemondani a méltán népszerű japán platós praktikumáról. Olyannyira nem, hogy az egytonnás terhelhetőség mellett megőrizte olajmotoros testvérei vontatási képességét is, így könnyedén elbánik egy 3,5 tonnás pótkocsival is. Ebben az elöl 40, hátul 90 kilowattos villanymotorok együttműködve sem kevesebb, azaz 130 kilowattos rendszerteljesítménye, valamint 325 newtonméteres forgatónyomatéka segíti az Isuzu jelenleg még prototípus-stádiumban leledző platósát. A végsebességet szerényen 130 kilométer/óra felettinek kommunikálták, de ennyivel vagy még ennél is gyorsabban úgysem bölcs közlekedni egy villanyautóval. Még akkor sem, ha történetesen egészen tisztességes, 66,9 kilowattóra kapacitású akkumulátorcsomag táplálja.
Nissan S-Cargo menetpróba: Csigabiga gyere ki!
Hazánkban, sőt kontinensünkön sem ismeri szinte senki. Hogy lehet ez, hiszen egy ilyen formát nem lehet elfelejteni?! Az ok prózai, hiszen a Nissan S-Cargo a japán belpiacra készült, JDM típusnak számított.
Mennyi az annyi?
Porosodik egy rakottan is 3,5 tonnával mérlegelő szimpla- vagy duplafülkés, első-, hátsó-, vagy összkerékhajtású modulegyterű, furgon, teherautó vagy pickup az udvarodban, netán a panelház előtt? Nem a tiéd, csak ráültettek? Sebaj, te vagy a mi emberünk!
A Proace Max lehet a Toyota hatalomátvételének kulcsa
Teljesen megújul idén a Toyota kishaszongépjármű-kínálata. Sőt, nemcsak az eddigi modellek kapnak új ruhát, hanem egy új családtag is érkezik. A Proace Max nagy testvérként teszi teljessé a Toyota fegyverarzenálját a piacvezető pozícióért vívott harcban.
Újjászülető alkatrészek
Indítómotorok és generátorok újabb élete kezdődik a Bosch krakoveci gyárában Ukrajnában. Az eredeti termékspecifikációk szerint újragyártott alkatrészek értékalapú és fenntartható, minőségi javításokat biztosítanak.
Volkswagen Passat Variant teszt: Kombikirály
Évtizedek óta kategóriája egyik legnépszerűbb típusa az utcaképet 1973 óta színesítő Volkswagen Passat. A kilencedik generáció kizárólag kombi karosszériával elérhető, hiszen az elődmodellből is ez adta az értékesítések több mint hetven százalékát. A kis híján ötméteres Passat Variant szó szerint kiemelkedik a kombinációs járművek közül. Szerinted sikerült végre utolérnie a cseh mostohatestvérének „superb” térkínálatát?
Felfedhetjük a győztest
Ezért nem tudtál aludni sem te, sem én az elmúlt hónapokban. Mi május óta hordozzuk ezt a titkot, ti azóta várjátok az eredményt. Azonban most már megoszthatjuk veletek is, ezért elmondom, hogy melyik autóbusz érdemelte ki a Bus of the Year 2025 díjat.