Nincs mit tenni, a villamosítás terén eddig háttérbe szoruló pickupok sem kerülhetik el sorsukat.
Már jövőre bemutatkozhat kontinensünkön az Isuzu D-Max teljesen elektromos változata, ami egyben a dízelmotorjairól is nevezetes japán gyártó egyik első elektromos járművének tekinthető. A valóban állandó összkerékhajtási rendszert két e-tengellyel érték el. Megmaradt a D-Max robusztus alváza, így a jövőbeli felhasználóknak sem kell lemondani a méltán népszerű japán platós praktikumáról. Olyannyira nem, hogy az egytonnás terhelhetőség mellett megőrizte olajmotoros testvérei vontatási képességét is, így könnyedén elbánik egy 3,5 tonnás pótkocsival is. Ebben az elöl 40, hátul 90 kilowattos villanymotorok együttműködve sem kevesebb, azaz 130 kilowattos rendszerteljesítménye, valamint 325 newtonméteres forgatónyomatéka segíti az Isuzu jelenleg még prototípus-stádiumban leledző platósát. A végsebességet szerényen 130 kilométer/óra felettinek kommunikálták, de ennyivel vagy még ennél is gyorsabban úgysem bölcs közlekedni egy villanyautóval. Még akkor sem, ha történetesen egészen tisztességes, 66,9 kilowattóra kapacitású akkumulátorcsomag táplálja.

MAN Lion's Coach 14 E prototípus menetpróba: Hatvanszoros hatótávszorongás?
Gyorsan lelövöm a poént, nem, nincs szükség a negatív hullámokra! A dízelmotorosokkal közel azonos, több száz kilométeres napi hatótávot ígér az MAN Lion’s Coach 14 E!

Knorr-Bremse iTEBS X fékvezérlő: Felfedjük a titkait
Ismét Kecskemétről jelentkezünk. Korábbi videónkban a Bács-Kiskun vármegyei gyár történetét és termékeit mutattuk be nektek, most pedig egy igazi csemegét hoztunk el!

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.