Megnyitotta első töltőpontját a Daimler Truck, a Traton és a Volvo-csoport közös leányvállalata. A Milence a stratégiai szempontból különösen fontos hollandiai Venlo mellett indította el szolgáltatását.
Az induláskor négy jármű tölthet egy időben, de még az első negyedévben újabb néggyel bővül a kapacitás. Jelenleg két darab 400 kilowattos CCS-csatlakozójú gyorstöltőoszlop működik, a jövőben pedig a megawattos töltőket is bevezetik majd. A cég a logisztika szempontjából fontos útvonalak mellett építi tovább hálózatát, ami minden elektromos teherautó számára elérhető lesz a jövőben. A jelenlegi egységes tarifa nettó 0,4 euró/kilowattóra (155 forint) ami meglehetősen kedvező, a szolgáltatás igénybevételéhez pedig csupán egy mobilapplikáció és egy bankkártya szükséges.
A hálózathoz idén és jövőre újabb parkolók csatlakoznak Antwerpenben és Gent mellett. A Milence egy évvel ezelőtt jelentette be, hogy Európa legnagyobb, teherautóknak szánt töltőhálózatát építi ki, így a tempó még nem nevezhető szédületesnek. A cég vezetői azonban jelezték, hogy a rendszer megtervezése és az első pont üzembeállítása messze a legnagyobb kihívás volt a projekt során.

Knorr-Bremse iTEBS X fékvezérlő: Felfedjük a titkait
Ismét Kecskemétről jelentkezünk. Korábbi videónkban a Bács-Kiskun vármegyei gyár történetét és termékeit mutattuk be nektek, most pedig egy igazi csemegét hoztunk el!

Nissan Frontier Crew Cab SC: Nesze neked hat henger!
Egyenesen a vadnyugatot, a naplementébe lovagló hősök korát idézi mai alanyunk. Ugyanis ebben az epizódban elhoztunk nektek valami amerikait. Pontosabban egy amerikai piacos, itthon igazi ritkaságszámba menő Nissan Frontier pickupot mutatunk be.

Volvo FH Aero 4×2 T teszt: Nem csupán a nosztalgia hajtja
Csúcsmodern gépet dobott piacra a Volvo Trucks az FH Aero változatokkal, amelyek hazánkban és Európában is komoly sikereket hoztak a svédeknek.

Ikarus 260.32R: Repülőtéri papagáj
Amennyiben csupán egyetlen típuscsaládot emelhetnénk ki a szép emlékű Ikarus palettájából, mindenképp a kétszázas sorozatot említenénk. Hiszen elég csupán annyit mondanunk: 208 853.

Renault Trucks gyárlátogatás és párizsi kukásautó-mustra: Így születnek és dolgoznak
A közhiedelemmel ellentétben kukásautó-vezetőnek lenni jó. Többségében modern, kényelmes járművek, sok lehetőséget adó munkaidő és egész jó fizetés várja még hazánkban is azokat, akik erre adják a fejüket.

Megérkezett hazánkba a Maxus: Pickupot a népnek
Újabb távol-keleti márka debütál Magyarországon, ezúttal a négy nagy tradicionális kínai autógyártó közül a legnagyobb, a SAIC hozza el a Maxus haszonjárműveit.