Hirdetés:

Mega kivitelű félpótkocsiját is számos innovatív megoldással fejlesztette tovább a Kögel a még nagyobb szállítási hatékonyság érdekében.

Jelentősen kisebb saját tömegével, még jobban kihasználható rakterével és az extrafelszerelések gazdag választékával a Kögel Mega Lightplus ideális az autóipari fuvarozók számára, illetve sok más alkalmazási területre is. A nagyszilárdságú acél és alumínium széles körű használata, valamint az alváz nyakrészének 90 milliméter magassága révén ez a modell csupán 5400 kilogramm tömegű, vagyis 700 kilogrammal könnyebb a normál Kögel Mega pótkocsinál. Sőt, igény szerint ez további 200 kilogrammal csökkenthető könnyített részegységek megrendelésével. A Lightplus modell szériafelszerelése az emelhető tető, az L alakú tetőhevederek pedig raklapszéles áruk esetén is mindenhol kereken három méter belmagasságot tesznek lehetővé. Ezenkívül az összes léctartó zseb állítható magasságú. Az opcionális Strong&Go felépítmény esetében azonban nem is kell ponyvatartó lécekkel bajlódni, hiszen ez a DIN EN 12642 Code XL és a Daimler 9.5 szabványt is lécek nélkül teljesíti. Míg az italszállítási tanúsítványhoz is elég egyetlen sor lécet használni, ám az opcionális megerősített ponyvával még erre sincs szükség.

Előző cikkVisszatérő vendég
Következő cikkMegcsinálják a szerencséjüket
Kisgyermekkorom óta rajongok a tehergépkocsikért, ezért már a gépészmérnöki tanulmányaim alatt örömmel elkezdtem írni a Rolling Tons magazinba. Azóta nem szűnő lelkesedéssel tesztelem a legújabb haszonjárműveket, közel két évtizeden át főszerkesztőként vezettem a nyomtatott kiadványt.