Hirdetés:

Bemutatása óta mindössze másfél év alatt több mint kétszázezer példányban talált gazdára világszerte a harmadik generációs Citroën Berlingo. Európában 16 százalékos piaci részesedést ért el a kategóriájában 2019-ben.

Egyedül a tavalyi évben 150 ezer Berlingo kisáruszállítót és személygépkocsit értékesítettek, így ez a márka második legkelendőbb típusa a C3 személyautó után, jelentősen hozzájárulva a márka piaci növekedéséhez. Egyébként a kompakt gépkocsi 2018 szeptemberében bevezetett és Év Kishaszonjárműve díjjal kitüntetett harmadik generációjából értékesített mennyiség kétharmadát a praktikus kisáruszállítók, egyharmadát pedig a családi egyterűként népszerű személyautók teszik ki. Sikeréhez nagyban hozzájárul többek között a kényelme és a korszerű vezetéstámogató rendszerei, például a belső visszapillantó tükör helyén található ötcolos kijelző, amelyen a jármű mögötti környezet és a jobb oldali terület látható.

A 2019-es Év Kishaszonjárműve díjat a 2018-as hannoveri IAA haszonjármű-kiállításon kapta meg a Berlingo