Ami a Fordnál a Raptor, az a Chevynél a ZR2, röviden így lehet jellemezni a Colorado vadított változatát. A ZR2-ben V6-os 2,6 literes benzinmotor dolgozik egy nyolcfokozatú automatikus sebességváltóval karöltve. Ehhez elméletileg nem is nyúltak, sőt, lényegében a Chevrolet az utcai változat strapabíróságának bemutatására szánta a Best in the Desert’s General Tire „Vegas to Reno” futamot, ahol azért kipróbálhatták új fejlesztéseiket is a komoly erőpróba közben.
A versenyzés lehetővé teszi, hogy szélsőséges körülmények között is tapasztalatokat szerezzenek az autóról
A sima Coloradóhoz képest a ZR2 nyomtávját kiszélesítették 8,9 centiméterrel, valamint megemelték a felfüggesztést öt centiméterrel. Természetesen a bukócső, a 44 gallonos, azaz 167 literes verseny-üzemanyagtartály és a szabályok által megkövetelt ötpontos biztonsági övekkel ellátott versenyülések sem hiányozhatnak belőle, amelyek nélkül nem is lehet benevezni a futamra. Módosítottak viszont a DSSV (Dynamic Suspensions Spool Valve) lengéscsillapítón.
A Multimatic fejlesztése a DSSV lengéscsillapító
Komoly terepjáróról lévén szó elöl és hátul zárható differenciálműveket kapott. Átalakították kicsit a lökhárítókat is a kedvezőbb terepjáró tulajdonságok érdekében, a motor megóvásáról pedig alsó védőlemez felszerelésével gondoskodtak. A sivatagi sötétségben a tetőre szerelt KC HiLites fényszórók is segítettek megvilágítani az utat, valamint kétirányú rádiók és egy GPS-alapú követő rendszer gondoskodott még a biztonságról.
A Hall Racing már olyan legendás versenyeket is megnyert, mint a Baja 1000
A kipufogórendszer a Chevrolet Performance műhelyéből származik, és bár azt nem árulták el, hogy pontosan milyen alkatrészeket, ám a gyáriak állítólag beszereltek néhány jelenleg is fejlesztés alatt álló szerkezetet az autóba.
Szóval ezzel a félig-meddig gyári Chevy Coloradóval vágtak neki az 539 mérföldes (867 kilométeres) versenynek, amelyet 18 óra 50 perc és 16 másodperc alatt fejeztek be. Ráadásul csak 204 indulónak sikerült célba érnie a 336-ból! De a Hall Racing Team nemcsak befejezte a versenyt, hanem nyert is a kategóriájukban (Class 7300).
A következő felvonás a Best in the Desert VT Construction „Tonopah 250”, amely október 19. és 22. között teszi majd próbára a Colorado ZR2 változatát.